zmiana zawodu a 40tka - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: zmiana zawodu a 40tka

witajcie...od pewnego czasu zmagam się ze sobą..jestem księgową od 13 lat, mam teraz 39 (!?!) i szczerze mówiąc mam już dosyć tej pracy. stwierdziłam że to nigdy nie było coś dla mnie, papiery,przepisy,analizy itd itp. Jestem mężatką i mam 2letnie dzieci, 10lat temu zafiksowałam się na posiadanie dziecka i tak zostało...przyszły dzieci a ja odkryłam że nie lubie tego co robię i że mam 40dychy na głowie... Co teraz? chcę zmienić zawód, iśc na studia i zrobić mgr rehabilitacji, chcę pracować z dziećmi i ludźmi z problemami zdrowotnymi. Ale oczywiście jestem za stara na to noo..... zbierać doświadczenie jako stara d... Pomóżcie ale tak na poważnie bez ściemy proszę....

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: zmiana zawodu a 40tka