Upierdliwy szef - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Upierdliwy szef

jak u Was z szefostwem? big_smile Szczerze mam juz dosc,jakbym mogla zmienic prace to bym to zrobila i nie tylko ja..u mnie w pracy szef irytuje wszystkich,mimo ze jest calkiem ok gosciem w sprawach zawodowych potrafi dac w kosc i czepiac sie doslownie o kazdy szczegol,co chwila zmieniac zdanie,sprawdzac smieci..chyba ma cos o mnie bo glownie ostatno to sie mnie czepia i mimo ze jakos nim sie nie przejmuje to robi to przy innych pracownikach,kiedy popelniam błąd zwraca sie do innej osoby z pytaniem o moją pracę (ogolnie ma taką metodę)ale męczy mnie juz codzienny opierdziel i krzywe spojzenia wspolpracownikow.Ogolnie pretensje potrafi miec codzinnie do kogos dla tego go unikamy ale wiecznienie mozna big_smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Upierdliwy szef

Wiesz, każdy szef ma nad sobą swojego szefa. Jeżeli uważasz, że podchodzi to pod nękanie, mobbing, to go zgłoś np do kadr, HR, czy do jego przełożonego.

Z drugiej strony zastanawiam się, czy to moze Ty czepiasz się szefa - może on po prostu wykonuje swoją pracę, a Ty uważasz to za czepianie się?

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021