Miesiączka a leki antydepresyjne - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Miesiączka a leki antydepresyjne

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Miesiączka a leki antydepresyjne

Witam , czy leki antydepresyjne mogę opoznic okres? Bo mam z nim problem , zazywam 3 leki antydepresyjne i jest on bardzo nieregularny. W marcu miałam strasznie obfity a znów w kwietniu nie miałam wcale i nie mam aż do dziś. Prosze o odpowiedz.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Miesiączka a leki antydepresyjne

Krótki risercz w internetach podpowiada mi, że tak, to możliwe, że leki antydepresyjne powodują zatrzymanie miesiączki, a także nieregularne, skąpe czy obfite. Logicznie na to patrząc, to skoro antydepresanty działają na hormony, to oczywiście też na cykl.
Skonsultuj się z lekarzem, jeśli cię to martwi, ale ja nie znam się na tym na tyle, żeby w ogóle mieć pojęcie o tym, co się w tej sytuacji robi.

If you can be anything, be kind.

3

Odp: Miesiączka a leki antydepresyjne

Bardzo dziękuję za odpowiedz , mam nadzieje ze wszystko sie ureguluje smile

4

Odp: Miesiączka a leki antydepresyjne

Jeszcze ja dorzucę swoje trzy grosze - mogą rozregulować ci cykl miesięczny, w końcu one oddziałują na całe ciało. Wpływają na libido - to znaczy zmniejszają je - więc i na miesiączkę.

"Dog days are over!"
smile

Posty [ 4 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Miesiączka a leki antydepresyjne

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021