netkobietyWszystkie działy
Zdrowie kobiety

Ból Brzucha

11 odpowiedzi11 096 wyświetleńzałożony przez AngelNight, 12.03.2010

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Ból Brzucha

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

1

Temat: Ból Brzucha

Hej dziewczyny mam do Was sprawę, choć mianowicie oto, że od poniedziałku mam zapalenie pęcherza, często oddaje mocz i boli mnie to. Czasem delikatnie bolało podbrzusze. Wczoraj poszłam do lekarza (czwartek) i przypisał mi Ciprinol 250mg wzięłam go o 19:30 bo lekarz każe mi go brać co 12 godzin i po jakiś 15 min., wystąpił u mnie straszny ból brzucha... Nie wiem co zrobić pójść do lekarza i zmienić antybiotyk, czy to normalne przy nim by bolał brzuch i że niby się to już goi...

najgorzej że nie mogę spać spałam od 23:40 do 1:50 masakra i od tamtej pory nie śpię bo mnie boli..

Acha ból jest głównie na podbrzuszu chociaż czuje to na całym brzuchu, jest taki impulsywny i czasem bolą też nerki.

w ciąży nie jestem i nic z tych rzeczy.. wiec nie wiem skąd ten ból...

jak można łagodzić bóle brzucha.. ?

Pomóżcie!

2

Odp: Ból Brzucha

Jednym z objawów ubocznych stosowania antybiotyku jest właśnie ból brzucha.(taki objaw powinien ustąpić po 2-3 dniach)Jeśli jednak uważasz że jest to tak duży ból należy się udać do lekarza.Dziwi mię tylko że lekarza bez badania moczu odrazu zastosował  antybiotyk.Możliwe też że masz nadwrażliwość na ten lek.Radzę się udać do lekarza i zmienić lek.

3

Odp: Ból Brzucha

Lekarz to specjalista od chorób wewnętrznych, może odrazy wiedziała co i jak.. Antybiotyk jest silny, ale dziś w obecnej chwili już mnie tak nie boli. O 5 rano przespałam się i nie boli już tak jak wcześniej.. Albo miałam tyle bakterii że mi je tak wyżerało, albo rzeczywiście mam wrażliwy żołądek, chociaż nigdy takiego nie miałam..

Jejku.. to była najgorsza noc w moim życiu, ale jeśli będzie nawrót bólu brzucha to wtedy idę do lekarza zmienić na łagodniejsze środki.


Pozdrawiam.

4

Odp: Ból Brzucha

Ja tez przezylam zapalenie pecheza moczowego,okropne uczucie...niedosc ze bol to jeszcze goraczka i dreszcze....
Mnie tak mocno dopadlo,ze musialam jechac az do szpitala...mocz zostal pobrany,zbadany.....i dostalam antybiotyk na kilka dni...i to co teraz napisze jest najwazniejsze.....kiedy zaczelam brac ten antybiotyk,to juz po drugiej dawce wszystko mi przeszlo i czulam sie o niebo lepiej,zaden wiekszy bol mnie nie dopadl,tak jak to mialo miejsce u ciebie....

Powinnas pojsc do lekarza i mu o tym powiedziec....byc moze przepisal ci za slaby lub za mocny antybiotyk,albo jakis skladnik drazni organizm.Idz i porozmawiaj z lekarzem,wedlug mnie to nie jest normalne .

pozdrawiam smile

5

Odp: Ból Brzucha

Też przerabiałam zapalenie pęcherza. Lekarz przepisał mi wtedy dwa antybiotyki i po 24 godzinach cały ból i to okropne parcie na pęcherz minęły jak ręką odjął.

Zgadzam się z Emą, że powinnaś powiedzieć swojemu lekarzowi o tym bólu brzucha. To mogą być nerki, może kamienie masz?

6 Ostatnio edytowany przez AngelNight (2010-03-12 19:09:58)

Odp: Ból Brzucha

Hmm.. mi właściwie też już to mija... bo już bólu przy oddawaniu moczu już praktycznie nie mam.

Kamienie wątpię, bo zawsze dużo płynów piłam... Nigdy nie miałam problemów z nerkami.

Może to mój błąd ponieważ wczoraj antybiotyk wzięłam na pusty żołądek. To też mogło spowodować bóle..

Zawsze nie miałam problemami z przyjęciem antybiotyków, a teraz szok.. pobolewa...

Jeśli do poniedziałku ból nie minie to od razu idę do lekarza


Ta choroba to jakaś masakra ; /

7

Odp: Ból Brzucha

To może byc jeden ze skutków ubocznych zażywanego antybiotyku.Skonsultuj się jeszcze raz z lekarzem, byc może zmieni Ci lekarstwo.

8

Odp: Ból Brzucha

I bedziesz sie meczyc do poniedzialku? Powinna bylas isc dzisiaj .  To bardzo mozliwe ,ze boli po wzieciu leku na glodnego.Ale nie wiesz tego napewno... A jesli z tym lekiem jest cos nie tak? Bedziesz go nadal brala przez weekend,a on bedzie nadal wpywal na twoj organizm...
Zrobisz jak uwazasz. Ja bym tego tak nie zostawila.

9

Odp: Ból Brzucha

dziś jest już oki.. rzeczywiście dlatego że go wzięłam na pusty żołądek spowodowało.. że mnie bolał mocno.. bo teraz mam takie minimalne kłucie albo jak jestem głodna.

teraz zamiast wody mineralnej gazowanej pije dużo herbaty zielonej i zwykłej i pomaga ; ]

Tabletki mam brać do wtorku.

10

Odp: Ból Brzucha

Ciesze sie ze lepiej sie czujesz smile Zycze szybkiego powrotu do zdrowia wink

11

Odp: Ból Brzucha

Hay dziewczyny mam pytanie ? Od 6 lat mam codzienne b?le brzucha w podbrzuszu . Zaczęły sie po pierwszym poronieniu . Rowniez zrywa mnie na wymioty ale nie wymiotuje tylko czasami .Byłam u wielu lekarzy w Londynie bo tutaj mieszkam  ale tylko krew ze mnie spijali i daje mi te same tabletki na złagodzenie bólu i nic pozatym jak by one mi pomogły  . Chcialabym zeby lekarze zrobili cos a nie karmili mnie tabletkami .Rok temu dowiedziałam sie ze mam zespol-policystycznych-jajnikow . I pięć piesiecy temu znowu poronilam . Czasem nie wiem co mam myśleć mam 22 lata i tak sie czuję . Proszę poradzcie mi co mogę zrobić ...

Posty [ 12 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Ból Brzucha

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026