Rinhozje - przemyślenia małe i duże o ludzkiej naturze. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Rinhozje - przemyślenia małe i duże o ludzkiej naturze.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 22 ]

Temat: Rinhozje - przemyślenia małe i duże o ludzkiej naturze.

Witajcie! Forum przeglądam od jakiegoś czasu. I postanowiłem podzielić się swoimi przemyśleniami dotyczącymi różnych aspektów związków. Z wykształcenia jestem socjologiem i filozofem.

Mam nadzieję, że dołączycie do dyskusji wink

Jakiś czas temu zastanawiałem się nad komponentami związku. Takiego, który można by określić mianem udanego.
Oto co powstało.

1. Chemia. Czynnik, który jest rdzeniem. W jego skład wchodzą elementy nieświadome i świadome.

Nieświadome -  nie zdajemy sobie z nich sprawy. Np zapach partnera, ustawienie żuchwy, symetryczność twarzy, szerokość bioder, kolor oczu itp. To fizyczność, która przyciąga

Świadome - To emocje i wartości takie jak: POŻĄDANIE, tęsknota, zaufanie, chęć przebywania blisko,komfort itp.

2. Komunikacja. Są to sposoby komunikowania się z drugą osobą. Ogólne dogadywanie się z partnerem. Wspólne tematy, sposoby rozwiązywania konfliktów, szczerość, poczucie humoru, poczucie własnej wartości, asertywność itp.

3. Światopogląd + moralność. Są to czynniki, które wymagają w związku kompromisów, elastyczności. Np. Stosunek do religii, stosunek do zdrad, podejście do nowinek technologicznych, archetypy męskości/kobiecości i wiele, wiele innych.

Co sądzicie o takim zestawieniu? Czy coś byście dodali? A może kompletnie się z tym nie zgadzacie?

Zobacz podobne tematy :

2