Jakiś czas temu przymierzałam się do zostawienia narzeczonego. Cały czas jednak łudzę się że go kocham i jakoś to przetrwamy.. Razem blisko 3 lata.Podam powody dla których uważam że go nie kocham:
1. Od dobrego roku sex jest rzadkością do której się zmuszam aby go zaspokoić. Nie pociąga mnie fizycznie, chociaż nie mam doświadczenia w tych sprawach to wiem że czucie się 'zgwałconą'- czyli sex wbrew sobie nie jest czymś normalnym w związku.
2. 2 dni temu wróciliśmy z wyjazdu kilkudniowego na którym było zero sexu, zero pocałunków, jedno wspólne zdjęcie. Ciągłe kłotnie i marudzenie. On zarzucał mi że nie chce mu 'dawać' a ja nie miałam na to najmniejszej ochoty gdyż nie było w ogóle tej atmosfery miłości która kiedyś między nami była. Na koniec powiedział mi w złości że go wykorzystałam ( bo na urodziny zabrał mnie właśnie tam bo sobie to zażyczyłam i płacił za jedzenie w knajpach bo za nocleg sama zapłaciłam i do lpg rowniez sie dolozyłam)- Dodam ze zawsze wszystko placilismy na pół, jednak to miał być prezent urodzinowy. Wyobrażałam sobie spacerując po szlakach że wróce tu kiedyś z innym facetem...
3. Wyjezdzam za 2 tygodnie za granice i początkowo jechałam zarabiać na ślub, potem zdałam sobie sprawe z tego ze gdyby nie był egoistą to nie pozwoliłby mi jechać pracować po 12 godzin w słoncu 7 dni w tygodniu tylko po to zebym zarabiala na jego wymarzoną balangę chociaż ja chciałam coś skromniejszego. Potem miał być zarobek na mieszkanie ale ostatecznie w myslach układam że zainwestuje te pieniadze w siebie(kursy szkolenia itp). Wydaje mi się że gdybym go kochała to miesiąc rozłąki byłby dla mnie problemem tymczasem ja chce jechać na 3-4 miesiące i mówię to babce która ogarnia tą pracę wówczas gdy on myśli że na 2.
4. Nasz związek jest toksyczny. On mnie kontroluje, ja jego. Nie ma jakiejs wolnej przestrzeni. Zamknęliśmy się dawno w swoich ścianach, nie mam nawet ochoty poznawać jego znajomych których nie zdąrzyłam poznać przez 3 lata.