Boje sie go zostawić... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Boje sie go zostawić...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

1

Temat: Boje sie go zostawić...

Jakiś czas temu przymierzałam się do zostawienia narzeczonego. Cały czas jednak łudzę się że go kocham i jakoś to przetrwamy.. Razem blisko 3 lata.Podam powody dla których uważam że go nie kocham:

1. Od dobrego roku sex jest rzadkością do której się zmuszam aby go zaspokoić. Nie pociąga mnie fizycznie, chociaż nie mam doświadczenia w tych sprawach to wiem że czucie się 'zgwałconą'- czyli sex wbrew sobie nie jest czymś normalnym w związku.
2. 2 dni temu wróciliśmy z wyjazdu kilkudniowego na którym było zero sexu, zero pocałunków, jedno wspólne zdjęcie. Ciągłe kłotnie i marudzenie. On zarzucał mi że nie chce mu 'dawać' a ja nie miałam na to najmniejszej ochoty gdyż nie było w ogóle tej atmosfery miłości która kiedyś między nami była. Na koniec powiedział mi w złości że go wykorzystałam ( bo na urodziny zabrał mnie właśnie tam bo sobie to zażyczyłam i płacił za jedzenie w knajpach bo za nocleg sama zapłaciłam i do lpg rowniez sie dolozyłam)- Dodam ze zawsze wszystko placilismy na pół, jednak to miał być prezent urodzinowy. Wyobrażałam sobie spacerując po szlakach że wróce tu kiedyś z innym facetem...