witajcie
zarejestrowałam się dziś, to mój 1 post tutaj.
Weszłam, ponieważ chyba potrzebuję dystansu i spojrzenia na moją sytuację innych osób.
Mężatka od 20 lat, mama 2 dzieci jedno dorosłe drugie dorastające.
Pracuję jako wykładowca, są to tylko weekendy .
W tygodniu zajmuję się domem, dziećmi, psami, kotem, ogrodem, robię za kucharkę, kierowcę, sprzataczkę
Mąż od 15 lat w terenie, pracuje za granicą, bywa w domu średnio raz w miesiącu, ostatnio częściej .
czuję ostatnio, że przestaliśmy się dogadywać. Pobraliśmy się z wielkiej miłości.
Wspólnie podejmowaliśmy wszelkie decyzje, potrafiliśmy przegadać wszystko i td.
Ostatnio mój mąż stał sie nerwowy, nie ma cierpliwości do dzieci, stał się czepialski o wszystko.
Wraca i dosłownie jak inspektor. Sprawdza czy to czy tamto zrobione. wieczne niezadowolenie.
Nie ma czasu i co najgorsze checi na to, żeby z nami pogadać na spokojnie, pocieszyć się soba. Wychodzi z założenia, że trzeba być zadaniowcem. Kosić, malować, kupić.
Co z tego, że mamy kasę jak coraz mniej jest nas???
Gdy nie możemy się dogadać to często proponuje nam zakupy dla odreagowania, ale szczerze mówiąc to nawet dzieci maja tego dosć .
sex też jakos odszedł na drugi plan.
ostatnio pojawiła sie blokada telefonu.. dziwne...
gdy wyjeżdza to codziennie dzwoni i z tekstem " co słychac kochanie" . A gdy jest z nami to potrafi chodzic po domu i nic do nas nie mówic.
Gdy coś robi to nie szuka ze mną współpracy. On potrzebuje pracownika, który będzie wykonywał polecenia.
twierdzi, że tak już ma i zawsze taki był...
Sprzatam ta chatę a on i tak ciagle niezadowolony, często słyszę, że w domu mnie tego nie nauczono i td..
On sam pochodzi z domu w którym był alkohol obojga rodziców.
jest moim zdaniem typowym DDA z kompleksami bo w domu ciagle miał syf.
teraz jak u nas coś jest nie tak posprzatane to sie irytuje a nie daj Boże żeby ktoś wpadł do nas jak jest bałagan .
Coraz mniej w nas miłości, zrozumienia, a coraz więcej pretensji i oskarżeń.