brak porozumienia- mąż - zona... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » brak porozumienia- mąż - zona...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: brak porozumienia- mąż - zona...

witajcie
zarejestrowałam się dziś, to mój 1 post tutaj.

Weszłam, ponieważ chyba potrzebuję dystansu i spojrzenia na moją sytuację innych osób.

Mężatka od 20 lat, mama 2 dzieci jedno dorosłe drugie dorastające.

Pracuję jako wykładowca, są to tylko weekendy .

W tygodniu zajmuję się domem, dziećmi, psami, kotem, ogrodem, robię za kucharkę, kierowcę, sprzataczkę

Mąż od 15 lat w terenie, pracuje za granicą, bywa w domu średnio raz w miesiącu, ostatnio częściej .

czuję ostatnio, że przestaliśmy się dogadywać. Pobraliśmy się z wielkiej miłości.

Wspólnie podejmowaliśmy wszelkie decyzje, potrafiliśmy przegadać wszystko i td.

Ostatnio mój mąż stał sie nerwowy, nie ma cierpliwości do dzieci, stał się czepialski o wszystko.
Wraca i dosłownie jak inspektor. Sprawdza czy to czy tamto zrobione. wieczne niezadowolenie.

Nie ma czasu i co najgorsze checi na to, żeby z nami pogadać na spokojnie, pocieszyć się soba. Wychodzi z założenia, że trzeba być zadaniowcem. Kosić, malować, kupić.

Co z tego, że mamy kasę jak coraz mniej jest nas???

Gdy nie możemy się dogadać to często proponuje nam zakupy dla odreagowania, ale szczerze mówiąc to nawet dzieci maja tego dosć .

sex też jakos odszedł na drugi plan.

ostatnio pojawiła sie blokada telefonu.. dziwne...

gdy wyjeżdza to codziennie dzwoni i z tekstem " co słychac kochanie" . A gdy jest z nami to potrafi chodzic po domu i nic do nas nie mówic.