Chłopak nagle zaczął mnie ignorować - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Chłopak nagle zaczął mnie ignorować

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Chłopak nagle zaczął mnie ignorować

Witajcie. Z moim chłopakiem jestem już prawie dwa lata, oboje mamy prawie 20 lat. Początki związku, wiadomo, były super aż do tej pory. Zacznę może od tego, że studiuję a mój chłopak kończy liceum, jest między nami rok różnicy. Widzimy się jedynie jeden dzień lub dwa w tygodniu gdy przyjeżdżam do rodzinnego miasta. Problem polega na tym, że od pewnego czasu zauważyłam że mój chłopak coraz rzadziej do mnie pisze czy wydzwania. Było to dla mnie dziwne, głównie z uwagi na to, ze przecież nie widzimy się tak jak kiedyś na co dzień i sądziłam, ze skoro nie ma mnie przy nim to będzie starał się dzwonić często lub pisać do mnie, bo zwyczajnie będzie za mną tęsknił. Tymczasem on pokazał, że jest zupełnie inaczej. Potrafił pisać ze mną i nagle zniknąć bez słowa na okres 2 godzin (a nigdy wcześniej tak nie robił), po czym gdy spytałam się go co się z nim działo oświadczył ze pojechał na zakupy... Postanowiłam porozmawiać z nim na ten temat. Powiedział mi, ze on nie może wykonywać wszystkich czynności z telefonem pisząc do mnie, ze przeze mnie (co mnie bardzo zabolało) ignorował znajomych czy rodzinę. Gdy usłyszałam te słowa poczułam się najgorzej na świecie, tak, jakbym była już niechciana i miała usunąć się z jego życia, jakbym ja była winna wszystkiego... niestety to co powiedzial nie było prawdą, bo zawsze spędzał czas ze swoim bratem, często chodził na imprezy ze znajomymi, spotykał się z nimi kiedy ja byłam przywiązana tylko i