Cześć dziewczyny...Piszę ten post bo nie umiem już sobie poradzić z moją sytuacją..
Jestem studentką 1 roku, na studia wyjechałam na drugi koniec Polski-nad morze. Moi rodzice mieszkają w Anglii, nie mam rodzeństwa także do domu wracać nie mam za bardzo po co. Ale do rzeczy. Wynajmuję pokój z 4 innymi osobami. Przed moim wprowadzeniem się był tu już K. (student 4 roku na tej samej uczelni, bardzo inteligentny, dojrzały, otwarty na ludzi, naprawdę bardzo mi zaimponował). Od razu złapaliśmy super kontakt, zabrał mnie na wycieczkę po mieście, pokazywał fajne miejscówki, opowiadał o uczelni. No i tak sobie mijał czas a my staliśmy się nierozłączni, kiedy byliśmy na uczelni prowadziliśmy niekończące się rozmowy i zazwyczaj wracaliśmy razem do domu. Potem zaczęło się przytulanie, zdrobniałe nazywanie. Kupił mi misia, mówil, że mogę wybrać jakiego chce, ale ja nie chciałam żeby wydawał na mnie pieniądze- i tak kupił. Później doszły wypady do kina, do klubu potańczyć no i w końcu się pocałowaliśmy. Bardzo dobrze się dogadywaliśmy, mnóstwo wspólnych tematów, on opowiadał mi ciekawostki o kosmosie, fizyce którą się interesuje, ja o architekturze i muzyce, którą ja się interesuję. No i kiedyś wyszło tak, że przespaliśmy się ze sobą (świadomie, i oboje tego chcieliśmy), myślałam że to jest moment w którym oficjalnie mogę nazwać nas parą, jednak on nigdy nie nazwał mnie ,,swoją dziewczyną" i ogólnie nie określił naszej relacji jako związek. Jednak nasze zachowanie na to wskazywało i każdy myslal, że tak jest. Bolało mnie to bo nie wiedziałam na czym stoję, jednak wiedziałam, że miał dziewczynę z którą był długo i zerwali parę miesięcy wcześniej i tłumaczyłam sobie, że to dlatego i że muszę dać mu czas. No ale czas mijał a ja do tej pory tkwię w czymś takim... Na każą próbę rozmowy na ten temat mówił: ,,Nie myśl tyle o tym", ,,Nie śpiesz się tak", ,,Zła pora na takie tematy" i nigdy niczego się konkretnego nie dowiedziałam. Jednak między nami nadal było super, ufaliśmy sobie, on