Podoba mi się w chłopak... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Podoba mi się w chłopak...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Podoba mi się w chłopak...

Jestem studentką i wynajmuje pokój  w mieszkaniu studenckim w którym mieszkam z przyjaciółką i kilkoma chłopakami. Jeden z nich to Mateusz. Od pewnego czasu zdałam sobie sprawę ze nie potrafię  przestać o nim myśleć. Często rozmawiam z nim gdy robię sobie jedzenie albo oboje pijemy herbatę.  Okazalo sie takze ze chodzil do tego samego liceum co ja, i pochodzi z miejscowosci niewiele oddalonej od mojej. On jest bardzo wesołym chlopakiem, często się uśmiecha, jest bardzo towarzyski. Ja też mam bardzo przyjazne usposobienie, jednak przy nim robię się nieśmiała. Normalnie staralabym się go jak najbardziej unikać, żeby z czasem o nim zapomnieć jednak w tym wypadku może to być prawie niemożliwe chyba że przestalabym wychodzić do kuchni i do łazienki....
Nie wiem już co zrobić .... Nie jestem pewna czy on mnie w ogóle lubi więc podryw jest zbyt ryzykowny, ale unikać go też nie mogę sad

Zobacz podobne tematy :
Odp: Podoba mi się w chłopak...

Cześć. A nie możesz postępować po prostu tak jak do tej pory? Przy herbatce rozmawiać z nim i sama zobaczysz co z tego wyniknie. Nie unikaj go, tylko rób to, co zawsze robiłaś i jeśli go gdzieś zobaczysz, to rozmawiaj. Tyle na razie wystarczy. Co ma być, to będzie. :-)