Cześć, piszę na tym forum, bo potrzebuję opinii osób trzecich, zdystansowanych do sprawy. Tak naprawdę, po prostu nie mam też komu się wyżalić. Zacznijmy od tego, że jestem młodą kobietką, w związku ze swoim chłopakiem byłam przez 6 lat. Moja rodzina od początku była negatywnie nastawiona do tej znajomości, ale moja mama nigdy nie była osobą ingerującą w moje życie i wymuszającą na mnie różne decyzje, więc ta relacja toczyła się spokojnie pomimo jej niezadowolenia. Jednak od 1-2 lat zauważyłam, jak ten chłopak zmienia się na gorsze.
Zawsze czułam przerażenie na myśl o tym, że mój ukochany będzie przypominał mojego ojca, czyli stanie się połączeniem materialisty i egoisty w jednym. Niestety, zaczęłam zauważać w moim chłopaku dużo niechcianych cech. Moim marzeniem było dostanie się na bardzo ciężki kierunek studiów, w związku z tym poprawiałam przez kilka lat z rzędu maturę, w nadziei, że mi się to uda. I usłyszałam z jego strony docinki a propos tego, że nie studiuję. Były to bardzo przykre i uszczypliwe uwagi, jakie wypowiada się tylko w celu zranienia drugiej osoby, nawet nie dla żartu. Tak samo było z prawem jazdy, którego nie posiadam. Jednak, jako osoba, która kocha, puszczałam to mimo uszu i wybaczałam. Jednak zaczęłam uświadamiać sobie przykry fakt – jeśli on kochałby mnie chociaż w połowie tak mocno, jak ja jego to w życiu bym takich słów nie usłyszała.
Moi znajomi nie lubili go do tego stopnia, że jak inne koleżanki mogły na imprezy przychodzić ze swoimi chłopakami, to ja zapraszana byłam ze wskazaniem, że mam przyjść sama. Nie chciałam, żeby mojemu ukochanemu było przykro, więc mu tego nie mówiłam i po prostu spędzałam ten czas z nim zamiast z koleżankami. Doszło do tego, że przestałam być gdziekolwiek zapraszana, dziewczyny wyjeżdżały na wakacje w tajemnicy przede mną. Tak utraciłam kontakt ze wszystkimi znajomymi. Nie mówię, że było to jego winą, bo przecież ja sama dokonywałam wyborów, ale zdecydowanie on się do tego przyczynił.