Jak polubić swoją pracę? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Jak polubić swoją pracę?

No właśnie. Jeżeli któraś z Was zna na to złoty środek to proszę o radę. Niedługo minie trzeci miesiąc mojej pracy w pewnej firmie, a już mam dość. Nie satysfakcjonuje mnie pod żadnym względem.
Może zacznę od tego, że jestem studentką trzeciego roku studiów stacjonarnych. Na pierwszym i drugim roku dorabiałam sobie jako kelnerka i do dziś mam bardzo dobre wspomnienia, jeżeli chodzi o tę pracę. Przyszedł jednak czas, kiedy zdecydowałam, że zrobię cos bardziej ambitnego... zacznę zdobywac doświadczenie, które bardziej wiąże się ze sferą zawodową w jakiej się kształcę... no i stało się. Mam czego chciałam, ale wcale nie jest tak fajnie jak sobie wyobrażałam. To znaczy (dla jasności) nie poszłam do pracy, żeby było 'fajnie', zdawałam sobie sprawę, że początki nie są łatwe i trzeba będzie godnie to wszystko znieść, ale dziś czuję w sobie lekką pustkę, bo wiem, że jeśli nie zmienię nastawienia i nie polubię tej pracy to z czasem chyba pogrążę się w depresji.
Jak wygląda moja sytuacja w pracy?