Wydaję więcej na ten związek ? co robić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Wydaję więcej na ten związek ? co robić?

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 104 ]

Temat: Wydaję więcej na ten związek ? co robić?

Hej, jestem studentką tak jak mój partner, tylko, że on mieszka w większym mieście i wynajmuje własne mieszkanie, ja mieszkam z rodzicami jakoś 70km od tego miasta. Zwykle to ja do niego jeżdżę , wiadomo wolny dom, duże miasto to więcej do roboty.
Problem w tym, że nie pracuję, a nasze spotkania kosztują mnie dosyć sporo, bilety ( 20zł) + trzeba coś zjeść bo on nic nie gotuje jak przyjeżdżam to jakieś 50zł na jedno spotkanie, a zwykle zostaję na noc. A jak już mamy coś ugotować to idziemy do marketu i rzeczy, które on kupuje typu cukier, mleko itp... to pyta - czy dzielimy się kwotą do zapłaty?
Zwykle rzucałam się z tekstem "płace za Siebie", "bierzmy na pół", czasem on coś postawi, ale to raz na chiński rok, a potem ja rewanżuję się za tą dobroć 3x bardziej.
Kocham go, ale czuję się wykorzystywana, on żyje jak Pan, co chwile jak mnie nie ma zamawia jedzenie, a jak przyjeżdżam to wydaję majątek bo bym umarła z glodu. Jak on przyjeżdza do mnie to oczywistym jest dla mnie, że za to, że wydał hajs, to ja staram się jakoś mu to wynagordzić, stawiam jedzenie itp.
Nie wiem co mam robić, irytuje mnie ta sytuacja, on chce się czesto spotykac, a ja nie umiem tyle hajsu ciągnąć od rodziców.
Czuję się wykorzystywana...
Co robić?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Wydaję więcej na ten związek ? co robić?

Powiedzieć mu to, co tutaj napisałaś.

3