Hej dziewczyny(i faceci;))
Mam 23 lata, studiuję. Nie mam chłopaka. Wiadomo, chciałabym kogoś poznać, ale mam też swoje życie i swoje pasje. Niestety, moje pasje nie są „wychodzące”, tzn rozwijam je w domu. Studia też w damskim gronie. Moje koleżanki nie chcą już chodzić na imprezy, bo mają chłopaków i swoje życie. W pracy tez ciężko kogoś poznać. Jedyna szansa na poznanie kogoś to u mnie portale randkowe. I tu zaczynaja się schody. Wiadomo, teraz sytuacja w kraju jest jaka jest i dopóki się nie wyrówna nie mam zamiaru nigdzie wychodzić, ale chciałam chociaż popisać z kimś, może udałoby się spotkać po kwarantannie. I powiem szczerze, że trafiam na koszmarnych facetow. Portal to ten na s...Wczoraj jeden facet zapytał się mnie, czemu jeszxze nie mam męża i dziecka, jako argument podał, że większość dziewczyn w tym wieku już jest co najmniej zaręczona. Powiedziałam, że nie szukam na sile, ze zależy mi na dobrym partnerze, bo dziecku też trzeba wybrać dobrego i odpowiedzialnego ojca. Dodałam też, że jestem szczęśliwa, mam rodzinę, kochających rodziców, super zwierzaki, ciekawe studia i pasje, które rozwijam. On mi odpowiedział, że prawdziwa rodzina to mąż i żona+dzieci, że 30+ to bardzo późno na dziecko, bo są duże szanse, że urodzi się chore. I że jeszcze będę płakała w poduszkę za 10 lat bo moje koleżanki będą szczęśliwymi mężatkami, a ja starą panną, która ma tylko pracę. Nie ukrywam, zrobiło mi się przykro. Tym bardziej, że sporo facetow na portalu reprezentuje taki pogląd. Chciałabym partnera, który widzi we mnie przede wszystkim KOBIETĘ, partnerkę, osobę, która go kocha i zawsze wesprze. Nie wiem nawet, czy chce dzieci, nie wiem, czy mogę je mieć przez problemy zdrowotne. Jeśli miałabym mieć dziecko to tylko po skończonych studiach(mgr zrobię mając 26 lat). Może to zabrzmi śmiesznie, ale poczułam się staro i bezużytecznie. Poczułam się jakby moja wartosc zależała od tego, czy mam męża i dzieci. I tak jak wspominałam, nie on jedyny reprezentował taki pogląd, a mies