Co determinuje posiadanie mężczyzny? Czy da się jakoś zmienić siebie? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Co determinuje posiadanie mężczyzny? Czy da się jakoś zmienić siebie?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: Co determinuje posiadanie mężczyzny? Czy da się jakoś zmienić siebie?

Cześć wszystkim.
Założyłam tu konto, ponieważ chciałabym pozyskać jakieś rady. Nie chcę już mącić moim koleżankom, ani rodzicom...
Mam 25 lat. Pochodzę z dużego miasta w Polsce. Niby niczego mi nie brakuję. Studiuję, edukuję się, rozwijam, pracuję.
Niby wszystko okej.

Nie mam jednak chłopaka.
Nie chodzi mi nawet o jakiś długi związek. Mam problem z wyjściem ze strefy koleżeńskiej do strefy bardziej intymnej..
Mam wrażenie, że jestem za wolna w tych sprawach, za dużo myślę. Podobam się kolegom, ale oni chcą wszystko na szybko.
Nie wiem czy dałabym radę mieć romans miesięczny z kimś ze znajomych z grupy ( kręcę się w pewnym jednym środowisku, poza tym
jeśli o to środowisko chodzi to wszyscy się znają, albo siebie kojarzą). Mam wrażenie, że mężczyźni w moim wieku czy trochę starsi, albo są bierni,
albo są zbyt niecierpliwi.

Jestem bardzo lubiana, jestem duszą towarzystwa, energiczna, skromna- podobam się mężczyznom- więc ładna. Może trochę mam angielski styl,
męski, taki nicpoń, ale zawsze uśmiech i 'ładna buzia' wszystko wynagrodzi. Pisze tak, ponieważ już wiele razy się z tym zdaniem zetknęłam.

Nie wyglądam jak moje koleżanki- jestem wyrazista. Tylko że w głębi duszy nieśmiała- z powodu małego doświadczenia z mężczyznami. Na 1 rzut oka