Cześć wszystkim.
Założyłam tu konto, ponieważ chciałabym pozyskać jakieś rady. Nie chcę już mącić moim koleżankom, ani rodzicom...
Mam 25 lat. Pochodzę z dużego miasta w Polsce. Niby niczego mi nie brakuję. Studiuję, edukuję się, rozwijam, pracuję.
Niby wszystko okej.
Nie mam jednak chłopaka.
Nie chodzi mi nawet o jakiś długi związek. Mam problem z wyjściem ze strefy koleżeńskiej do strefy bardziej intymnej..
Mam wrażenie, że jestem za wolna w tych sprawach, za dużo myślę. Podobam się kolegom, ale oni chcą wszystko na szybko.
Nie wiem czy dałabym radę mieć romans miesięczny z kimś ze znajomych z grupy ( kręcę się w pewnym jednym środowisku, poza tym
jeśli o to środowisko chodzi to wszyscy się znają, albo siebie kojarzą). Mam wrażenie, że mężczyźni w moim wieku czy trochę starsi, albo są bierni,
albo są zbyt niecierpliwi.
Jestem bardzo lubiana, jestem duszą towarzystwa, energiczna, skromna- podobam się mężczyznom- więc ładna. Może trochę mam angielski styl,
męski, taki nicpoń, ale zawsze uśmiech i 'ładna buzia' wszystko wynagrodzi. Pisze tak, ponieważ już wiele razy się z tym zdaniem zetknęłam.
Nie wyglądam jak moje koleżanki- jestem wyrazista. Tylko że w głębi duszy nieśmiała- z powodu małego doświadczenia z mężczyznami. Na 1 rzut oka
mogłoby się wydawać, wyrazista singielka, wie czego chce, ładna, fajnie się ubiera, robi fajne rzeczy, ma pełno znajomych. A z drugiej strony ja mam
problem z napisaniem do kolegi czy by chciał iść ze mną do kina, na spotkanie w grupie czy na kawę. Wtedy wszyscy uciekają- wiele razy próbowałam.
Czy ja szukam w złej grupie wiekowej? Może po prostu osoby w moim wieku jeszcze niedojrzały do jakiegokolwiek związku? Może powinnam skupić się na
starszych mężczyznach? A może na młodszych- wtedy włączyłby mi się instynkt opiekuńczy.
Niestety na studiach miałam same porażki z facetami. Jeśli mnie nie olewali to kończyło się to kłótnią lub rozstaniem w ciszy i zapomnieniem.