Nie mogę znaleźć sobie chłopaka.
Mam 26 lat, od 3-4 lat nie byłam w 'normalnym', 'prawdziwym' związku. Nie liczą się spotykania, które nie wypalały, randki i spotykania z kolegami...
Wiem czego chcę, mam dość ostre rysy twarzy. Jestem ładna. Czasem mam wrażęnie, że chłopcy w moim wieku się mnie boją. Że faceci w wieku 24-30 lat wolą wybrać sobie taką koleżankę do picia, do imprezowania niż normalną dziewczynę. Bo normalna dziewczyna= dom, spokój , ustatkowanie.
Ja wcale nie chce się stabilizować, chcę się rozwijać, mam pasje, pracuję, jeszcze studiuję. No i w tym problem.
Oglądałam wiele filmików na youtube o singielkach samorealizujących się. Zawsze było mówione, spuść z tonu itp.
Jak mam spuścić z tonu jeśli jestem otoczona chłopakami w moim wieku, którzy rozmawiają ze mną jak z partnerem- a nie materiałem na dziewczynę. Może stwarzam pozory osoby trudnej, ciężkiej? Nie rozumiem tego.
Wkurzają mnie moje koleżaneczki, ameby tzw., dziewczynki kopie siebie- one zawsze mają nowych chłopaków. Albo z drugiej strony imprezowiczki, laski szamoczące się , z jednej imprezy na drugą, dziewczyny, które imprezują tak jak moi koledzy, są koleżaneczkami, każdy je zna- każdy chce z nimi pić, każdy chce je znać, są głośne.
Ja nigdy nie imprezowałam tyle, nie miałam dużej tolerancji na alkohol...
Zawsze byłam na uboczu na imprezach, nigdy w centrum, zawsze takie laski mnie przekrzykiwały- opowiadały o innych, o ich życiu prywatnym.
Ja nienawidzę obgadywać ludzi, zawsze unikałam tego tematu...
Postępuję jak facet - skupiam się na sobie i robię swoje.
Wiem, że faceci chcą mieć dziewczynę fajną, wyluzowaną, ogarnięta, kumpeklę.
Ale co to znaczy aby ktoś był kumpelką? W oczach moich kolegów to dziewczyna imprezująca, pijąca ( trochę też ćpająca) , imprezowiczka, taka która sama nie boi się iść do klubu techno, która sama z facetami pije, pali... Mam pełno takich koleżanek i o nich mówią faceci- moi koledzy.
A ja? Nadal sama.