Mam 26 lat. Nie układa mi się w związkach. Poznaję nowych mężczyzn, ale żaden do mnie nie 'zarywa' kolokwialnie mówiąc. Studiuję na Politechnice. Rok temu postanowiłam zmienić zawód i od zeszłego roku w 80% jestem wolontariuszem przy pewnych projektach. Mój zawód stricte politechniczny chyba mnie nie interesuje. Wiąże się z siedzeniem ciągle przy komputerze ( ok jak wszędzie, wiem), na początku mała płaca, zwykle biura 3-4 osobowe, z czego 2 osoby to praktykanci a 2 starsi właściciele.
Myślice, że jest ok. Że tak powinno być.
Mam wrażenie, że nie.
Mam kolegów po informatyce, telekomunikacji, elektrotechnice. Okazuje się, że oni działają w młodych zespołach. Ja nigdy nie pracowałam w młodym zespole w swoim zawodzie. Wiem, że nie powinnam zwracać na to takiej uwagi, bo pieniądz jest najważniejszy, ale jednak. Kiedy jest przemiał ludzi w podobnym wieku można nawet kogoś spotkać. A zwykle po politechnice nie pracuje się równo 8h. Moi znajomi i ja wcześniej na praktykach pracowałam po 8-12h.
Ale może do rzeczy. O co mi chodzi.
Rok temu postanowiłam zacząć wolontariaty przy projektach artystycznych. Czasem za to mi płacą czasem nie. Zawsze myślę sobie, że jesli nie uda mi się, mam tą odskocznię w postaci pracy w zawodzie, ale im więcej projektów robię i one są bardziej profesjonalne tym bardziej zniechęca mnie myśl o powrocie do biura...
Nie wiem jak to określić, ale wszędzie gdzie się zgłaszam mam zamiar kogoś poznać.
1.5 roku temu ktoś z grupy znajomych zwrócił na mnie uwagę. Ponad rok temu- 13 miesięcy temu byliśmy ze sobą, później i tak ze mną zerwał. I co? Od tej pory nic. Nie wiem dlaczego. Nie wiem co jest nie tak.
Nawet przychodzę na te projekty pracować, integrować się z ludźmi. Zwykle nikt później do mnie nie pisze. Do moich koleżanek owszem, piszą nowopoznani mężczyźni. A do mnie nikt.