Ile w tym prawdy? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Ile w tym prawdy?

Witajcie Drogie Panie!
Na wstępie napisze,że konto założyłem specjalnie na ten temat, oczekuje obiektywnej, szczerej odpowiedzi.

Jestem studentem  3 roku uczelni technicznej, w tym roku od października wprowadza się do mnie moja dziewczyna,z którą jestem już 4 lata.(jestem jej pierwszym chłopakiem,partnerem seksualnym).
Ostatnio siedząc ze starszymi kolegami przy alkoholu wysokoprocentowym wink ( niektórzy żonaci, zaręczeni) - jak usłyszeli,że na poważnie chce wiązać przyszłość z dziewczyną, której jestem pierwszy, kazali mi uważać, pilnować się, nie jej. Sugestia była taka,że choćby nie wiem jakbym był zajebisty, super kochany, mistrzem seksu, mistrzem wszystkiego - ona może chcieć po pewnym czasie spróbować czegoś innego,
mieli tu na myśli jak się domyślam głównie seks, z mniejszym naciskiem na związek...

Moja kobieta jest bardzo atrakcyjna, nie przesadzam..
pełno wątpliwości w mojej głowie, bardzo ją kocham, ona mnie też.. tylko jeśli coś w tym jest? zdaje sobie sprawę, że z takim myśleniem daleko nie pojadę, aczkolwiek jestem dość nerwowy, ale poukładany..
ona jest z mniej zamożnej rodziny z małej miejscowości, bardzo chciałbym jej pomóc.. ale średnio wyobrażam sobie sytuację,w której ja jej pomagam jak mogę, a ona mi po czasie powie "chyba się prawdziwie zakochałam"............

Recepta kolegów -  niedoszlych inżynierów na żonę:
- zarabiać kasę - zabierać ją na wyjazdy, dużo zwiedzania, zagraniczne wycieczki, dużo ciuchów, kosmetyków, kwiaty, restauracje, wspólne wypady z znajomymi - wszystko kosztuje, niezbędna dobra praca