Witam serdecznie, juz na samym początku pragnę podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób pomogą mi:)
Sytuacja jest dosc dziwna (przynajmniej jak dla mnie), ale zacznijmy od początku. Odkąd pamietam podobał mi sie pewien chłopak. Nasza wieloletnia znajomość wygladała dokładnie tak "cześć, czesc" i tyle. Jednak od pewnego czasu jest inaczej. Po długiej przerwie (ok.2lat) gdy go nie widziałam nigdzie, spotkałam go. Jak tylko go zobaczyłam, oniemiałam...jest po prostu moim ideałem. Dlatego długo sie nie zastanawiajac stwierdziłam, ze nie mogę znowu pozwolić na to, aby spotkać go za kolejne 2 lata. Pamiętałam, ze on w tym roku zakończył studia, a z racji tej, ze jest juz Panem magistrem inżynierem postanowiłam wykorzystać to do umówienia sie na korepetycje z matematyki(sama jestem studentka, której matematyka nie jest mocna strona). Teraz spotykamy sie co tydzień i...przyznam, ze ewidentnie matematyka to nie jest to czym jestem zainteresowana, gdy go widze:)) Jest bardzo miły, patrzy na mnie tymi dużymi, niebieskimi oczami, tak ze aż cieżko skupić sie na czymś innym, czasem zupełnie przypadkiem dotknie swoja dłonią za moja, jednak jest strasznie nieśmiały i małomówny, dlatego wielkim sukcesem uważam moment, w którym po korkach udaje mi sie zagadać go na prywatne tematy. Słuchamy tej samej muzyki, mamy dosc podobne zainteresowania. Dodam jeszcze, ze ja nie należę do przepięknych kobiet o długich nogach i blond włosach, osmielilabym sie powiedzieć, ze przeciwnie:) jestem przeciętnej urody kobieta.