Hej! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Hej!

Od jakiegoś czas czaiłam się tu i podglądałam po cichu, ale zachęcona pozytywną atmosferą panującą na forum, postanowiłam się wreszcie odezwać i przywitać:) Jestem z Krakowa, zawodowo zajmuję się dziennikarstwem, PR i marketingiem, naukowo doktoratem z nauk humanistycznych. Mam męża, dzieci brak, ale są w planach. Co więcej? Mam nadzieję, że wkrótce się poznamy:)

2

Odp: Hej!

Witaj!
Może teraz parę słów o mojej osobie, mam 26 lat, od 7 mieszkam w stolicy, studia i te sprawy smile aktualnie studiuję, pracuję (jako urzędniczka- wiem brzmi strasznie ale spokojnie to nie praca moich marzeń ale po prostu droga do tego co chce robić w życiu). Mam zajawkę na bieganie, filmy skandynawskie no i kocham psy ! Szalona impreza ? Spontaniczny wypad nad morze ? Ploty do 5 rano? oooo tak to w czym czuję się wspaniale.aktualnie singielka, może powoli chętna na wyjście z tego stanu. Mam nadzieję na rozpoczęcie ciekawej znajomości. Pozdrawiam, Justyna.

3

jesiennymotyl napisał/a:

Witaj!
Może teraz parę słów o mojej osobie, mam 26 lat, od 7 mieszkam w stolicy, studia i te sprawy smile aktualnie studiuję, pracuję (jako urzędniczka- wiem brzmi strasznie ale spokojnie to nie praca moich marzeń ale po prostu droga do tego co chce robić w życiu). Mam zajawkę na bieganie, filmy skandynawskie no i kocham psy ! Szalona impreza ? Spontaniczny wypad nad morze ? Ploty do 5 rano? oooo tak to w czym czuję się wspaniale.aktualnie singielka, może powoli chętna na wyjście z tego stanu. Mam nadzieję na rozpoczęcie ciekawej znajomości. Pozdrawiam, Justyna.

Uwielbiam kino skandynawskie! smile

4