Czy on musi mnie tak krzywdzić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Czy on musi mnie tak krzywdzić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 48 ]

1

Temat: Czy on musi mnie tak krzywdzić?

Dzień dobry

To mój pierwszy post na forum. Mam na imię Ania, jestem 22 latką, studiuję. Mój chłopak ma 29 lat, dobrą pracę, pochodzi z zamożnej rodziny.

Aktualnie jestem w trzecim miesiącu ciąży. W związku z moi chłopakiem jestem rok. Wszystko dobrze się układało, rozumieliśmy się bez słów, byłam przekonana, że to ten jedyny. Wcześniej byłam tylko w jednym związku, więc mój obecny chłopak jest moim drugim.

Gdy mój chłopak dowiedział się, że jestem w ciąży oświadczył się, ale kiedy doszło do ustalania szczegółów wspólnego życia, zaczął okazywać mi brak zaufania, który z czasem przemienił się we wrogość.

Chce sprzedać swoją kawalerkę i kupić dom, ale powiedział, że nie zapisze połowy domu na mnie, ani nawet mnie nie zamelduje, bo to wszystko za jego pieniądze.

Czy on nie rozumie, że ja go kocham i chcę być z nim na zawsze, że się nie rozstaniemy z mojej winy, a on myśli o takich przyziemnych sprawach jak kasa.

Nie rozumie, że jako kobieta chcę mieć poczucie bezpieczeństwa dla siebie i naszego maleństwa. Próbowałam tłumaczyć, że wspólnego życia nie da się budować na braku zaufania, zrobił się bardzo nieprzyjemny i mnie wyśmiał. Nazwał mnie chciwa suką, a ja tylko chcę czuć się bezpiecznie. Przecież jak skończę studia i dziecko trochę podrośnie pójdę do pracy i będziemy razem budować nasza przyszłość ze wspólnych pieniędzy.