Już nie daję rady.. Napiszę pokrótce - mam 21 lat, studiuję, lecz w domu rodzinnym, kiedy przyjeżdżam z uczelni mieszkam z babcią. Ona mnie wychowywała, ponieważ z pewnych przyczyn moi rodzice stracili prawa rodzicielskie. W dzieciństwie trwał koszmar, teraz jest to samo, a nawet i gorzej. Jestem prowokowana do kłótni, jak coś mi się nie podoba jestem wyzywana, a nawet i bita. Trwa to od dobrych kilku lat. Mam bardzo słabą psychikę i ze swoimi myślami sobie już nie radzę, a nie trudno się domyślić jakie one są. Zawsze musi być jak ona chce. Szantaż i groźby typu, że kiedy pojadę sobie bez jej zgody po awanturze na stancję, to wyrzuci mnie z domu, to coś, do czego bardzo przywykłam. Przepraszam chciałam tylko się wygadać, bo bardzo mi ciężko...
A musisz przyjeżdżać na weekendy do domu?
Nie muszę ale jestem brzydko mówiąc tak "spaczona" przez to co się dzieje że nie umiem się przeciwstawiać
4 2016-05-26 23:02:42 Ostatnio edytowany przez Krejzolka82 (2016-05-26 23:03:04)
Nie muszę ale jestem brzydko mówiąc tak "spaczona" przez to co się dzieje że nie umiem się przeciwstawiać
A może rozmowa z psychologiem Ci pomoże "odspaczeć" się?
Wiem, że to jest Twoja Babcia i prawdopodobnie jesteś Jej wdzięczna (chociaż nie wiem za co) za to, że Cię przygarnęła pod swój dach, ale nie możesz do końca życia bać się, usługiwać Jej.
Dziewczyno musisz wreszcie żyć swoim życiem i raz na zawsze wyprowadzić się od Niej, bo kiedyś będzie za późno!!!
Klaudia.malik napisał/a:Nie muszę ale jestem brzydko mówiąc tak "spaczona" przez to co się dzieje że nie umiem się przeciwstawiać
A może rozmowa z psychologiem Ci pomoże "odspaczeć" się?
Wiem, że to jest Twoja Babcia i prawdopodobnie jesteś Jej wdzięczna (chociaż nie wiem za co) za to, że Cię przygarnęła pod swój dach, ale nie możesz do końca życia bać się, usługiwać Jej.
Dziewczyno musisz wreszcie żyć swoim życiem i raz na zawsze wyprowadzić się od Niej, bo kiedyś będzie za późno!!!