poznałam cudownego chłopaka, niedługo będziemy obchodzić pierwszą rocznicę naszego związku. Ja mam 22 lata, on jest rok młodszy, ja studiuję, on pracuje w firmie swojego ojca, nieźle zarabia. Dopiero niedawno odkryłam przeglądając internet, że moi rodzice, a zwłaszcza mama są toksyczni, ełasnie zabieram się za czytanie książki Susan Forward pod tym tytułem. Piszę tu, bo dziś sytuacja ma swoje epicentrum, jestem cała znerwicowana. Od początku można powiedzieć, że u mnie domu do mojego M byli negatywnie nastawieni, dodam że to mój pierwszy chłopak. Po pewnym czasie wszystko się uspokoiło, jednak swoje wysłuchałam, że co ja w nim widzę, że jestem taka ładna i stać mnie na kogoś lepszego, że nie ma studiów, a ich firma może w każdej chwili splajtować, że on nie dorasta mi do pięt, mówili tak zanim jeszcze dobrze go poznali. Po pewnym czasie jak to w poważnych związkach bywa zaczęły się spotkania rodzinne, zwłaszcza u niego. Mieszkam na wsi, on w większym mieście niedaleko, ok. pół godziny drogi ode mnie. Obydwoje nie mamy jeszcze prawa jazdy. Były sytuacje w których bezpieczniej było, gdybym na noc została u niego w domu, zamiast powrotów póxnymi autobusami, sama ok. 23. Około miesiąca temu rodzice zaczęli robić mi przeszkody, że w niedzielę M za szybko przyjeżdża, żeby przyjeżdzał godzinę póżniej ( zazwyczaj był ok. 14), wtedy tez M zadzwonił do mojej mamy i chciał wyjaśnić tę sytuację, zacżła się rozmowa z moją mamą o wszystkim, czemu nie mogę u niego nocować, mam oznajmiła, że póki jestem panną mam nocować w domu. Były sytuacje że nocowałam u niego ale wtedy mówilam że jestem u znajomych na imprezie w jeszcze dalszym mieście, nie miała prawie żadnych pretensji, oprócz lekkiego narzekania. Od czasu ich rozmowy przez telefon mój facet ma zakaz wstępu do mnie do domu. Ostatnimi czasy tylko ja jeżdże do niego, co bywa uciążliwe. Wczoraj byliśmy na koncercie, planowaliśmy że zostanę u niego na noc, a mamie powiedziałam że idziemy z koleżankami na babski wieczór. Mama ozna