pannau napisał/a:Cześć
Obawiam się że masz ten sam problem co ja..zamówiłam na tej stronie buty 22.03.16 wszystko ładnie pięknie tylko że do dziś nie mam butów, zero odzewu od ich strony nikt nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na emaile. Poczekam jeszcze kilka dni,jesli jednak nie przyjdą to podejme wszelkie kroki w celu odzyskania pieniędzy.
Też czekam tydzień i butków nie ma, ale usprawiedliwiam się tym że oo święta idą to może są małe opóźnienia . Jednak coraz więcej jest negatywnych opinii no cóż również czekam i ciągle staram się dzwonić bo sygnał jest ale nikt nie odbiera. Jeśli to nie problem, gdybyś mogła to napisz czy dostałaś butki a jeśli nie to jakie w tym celu chcesz użyć środki i czy jest to w ogóle możliwe, ja jestem bez radna .
pannau napisał/a: Jak to mówią naiwnych nie sieją sami się rodzą.
Jak nie odzyskacie nauczka na przyszłość rada nie kupujcie obuwia przez net lepiej w sklepie też kiedyś się naciąłem...
I najpierw wujek google i opinie o sklepie.
Oszuści kuszą ceną....
Tak.. , może i tak mówią przecież przysłowia każdy może stosować. Robienie zakupów przez internet to normalna rzecz coraz częściej ludzie tak kupują . Często kupuje buty przez internet,często zdarzają się takie okazje że każdego skusi i nie ma z tym żadnego problemu, ale staram sie zawsze płacić przy odbiorze i nie miałam z tym nigdy problemu..aż do teraz gdy skusiło mnie coś żeby zamówić z tej strony i zapłaciłam przelewem, nie zwracając uwagi na nic , zasugerwałam sie ze to orginalny sklep więc nie mam się co obawiać, olśniło mnie dopiero teraz . Co prawda chwyt marketingowy to się im udał . Może i jest nauczka na przyszłość bo człowiek uczy sie na własnych błędach, ale może ktos wie jak postępować w takiej sprawie , nie chce stawiać się tutaj od razu na przegranej pozycji i tak po prostu tą sprawę zostawić