Praca na pół etatu ze studiami a alimenty - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Praca na pół etatu ze studiami a alimenty

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

1 Ostatnio edytowany przez Toniejestproste (2016-03-17 17:18:27)

Temat: Praca na pół etatu ze studiami a alimenty

Witam serdecznie,

Na początek słowo wyjaśnienia:

Studiuję dziennie i co miesiąc otrzymuję alimenty od mojego taty (mieszka za granicą). Mieszkam z mamą i jej mężem i jedyną pomoc jaką od niej dostaję to opłata za moje miejsce w mieszkaniu i moje zużycie gazu, prądu, wody, telewizji czy internetu. Za wszystko inne (jedzenie, lekarz/leki, studia, dojazdy itp) płacę sama z alimentów taty (dostaję je na moje konto).

I teraz pytanie:

Chciałabym wyprowadzić się z domu (23 lata) a co za tym idzie - podjąć pracę na pół etatu. Czy to nie koliduje z alimentami? Oczywiście studiować będę dalej. Nie jestem pewna, czy możliwe jest mieszkanie samemu, praca ze studiami i pobieranie za to alimentów?
I dodatkowe pytanie - w razie wyprowadzki, czy ubiegać się także o alimenty ze strony mamy?

Pozdrawiam.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Praca na pół etatu ze studiami a alimenty