Witam, ogromna potrzeba uzyskania rady i chęć ogarnięcia sytuacji skłoniły mnie, aby zarejestrować się tutaj i przedstawić mój problem.
Sytuacja jest dość nietypowa. Od 3, 5 roku studiuję na jednym kierunku z bohaterką tej historii i jednocześnie moją miłością. Podobała mi się od dłuższego czasu, obserwowałem i w końcu na początku czwartego roku studiów postanowiłem zagadać. Nie ma co ukrywać, gdy lepiej ją poznałem zakochałem się w niej, jest to uczucie, którego nigdy nie przeżyłem i czuję, że nie przeżyję. Jestem dla niej gotowy zrobić wszystko, porzucić wszystko, byle mieć ją przy sobie do końca życia.