biorę tabletki a spóźnia mi się krwawienie - trudna sytuacja - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » biorę tabletki a spóźnia mi się krwawienie - trudna sytuacja

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: biorę tabletki a spóźnia mi się krwawienie - trudna sytuacja

Hej dziewczyny. Mam problem, a raczej nerwy, jak zwykle, gdy cos jest nie tak. Postaram sie opisac problem dokladnie. Wiec tak, biore od ponad roku tabletki microgynon 21. Tabletki te biore o godzinie 19. Czasem zdarzy mi sie troche pozniej, ale nie sa to drastyczne odstepy czasu. W drugim tygodniu zazywania (8dzien) bylam na imprezie i zapomnialam wziac tabletki, wymiotowalam po alkoholu, i potem uprawialam seks (bez gumki ale tez bez wytrysku we mnie), od razu gdy erocilam do domu wzielam zapomniana tabletke. Bylo to po 6h niz normalnie. Dzis jest wtorek - zawsze we wtorek wystepuje u mnie krwawienie. Dzis go jeszcze nie ma... czy jest ryzyko ciazy?? Czy moze sie po prostu troche spoznic? Dodam ze w ostatnich 5 dniach bylam troche przeziebiona, ale nie bralam zadnych antybiotykow, tylko typowe leki odpornosciowe. Z gory dziekuje wam za pomoc. Bo ja tu juz powoli wariuje ;/

Zobacz podobne tematy :

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » biorę tabletki a spóźnia mi się krwawienie - trudna sytuacja

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018