netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

Połączenie blistrów i brak krwawienia

2 odpowiedzi2 414 wyświetleńzałożony przez flower_rain, 10.03.2016

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Połączenie blistrów i brak krwawienia

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1

Temat: Połączenie blistrów i brak krwawienia

Cześć :)
Przekopałam cały internet i nigdzie nie mogłam znalezc odpowiedzi na moje pytanie. Mój problem polega na tym, że trzy miesiące temu połączyłam dwa opakowania tabletek, żeby nie dostać krwawienia. Niestety krwawienie i tak sie pojawiło. Co więcej - trwało nawet dluzej niż zwykle. Gdy skończyło się to drugie opakowanie (to które połączyłam z poprzednim), krwawienia w przerwie już nie dostałam. Potem wzięłam kolejne opakowanie i dzisiaj zażyłam już ostatnią tabletkę z blistra, wiec krwawienie z odstawienia powinno sie pojawić za jakies 2-3 dni. Co jesli go nie dostanę? Myślicie że rozlegulowałam sobie cykl przez to połączenie opakowań? Zaznaczę tylko, że stosunki przez te ostatnie 3 miesiące były przerwane, więc chyba jest małe prawdopodobienstwo żeby zajść w ciążę, jednocześnie przy braniu tabletek (bo wiem że sam stosunek przerywany jest dosyć... ryzykowny).
Dziekuje z gory za wszelką pomoc :)

2

Odp: Połączenie blistrów i brak krwawienia

Czy ktoś moglby mi pomoc? sad

3

Odp: Połączenie blistrów i brak krwawienia

Spokojnie, antykoncepcja tabletki na pewno działają, więc nie martw się ewentualną ciążą. Dziwne, że miałaś normalny okres przy połączeniu opakowań. Chyba, że to były raczej plamienia? ja raz połączyłam opakowania jadąc na wakacje... niestety przez całe drugie opakowanie miałam plamienia i to dosyć duże, jednak w przerwie dostałam okres, bardzo skąpy. Ginekolog powiedziała mi, że być może tabletki są za słabe i wtedy mi je zmieniła na inne. Może teraz poczekaj na okres, a jak coś będzie nie tak to wtedy idź do ginekologa.

Pozdrawiam smile

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Połączenie blistrów i brak krwawienia

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026