Dziewczyny pomożcie bo już nie wiem co robić. Jestem z kierowcą tira, mój chłopak zaczął jeździć w długie trasy nawet 3 tygodnie go nie ma w domu. Teraz pojechał na 4 tygodnie i często się kłocimy. Ja zaakceptowałam jego pracę. Nie chciałam odejść od niego. Czekam na niego wiernie ale czasami juz nie moge wytrzymać. Jezdzi dlatego, że chce zalożyć swój interes i potrzebna mu kasa ostatnio mi się przyznał, że jego priorytetem jest zycie na wysokim standarcie i chce mieć mega wypasiony samochód- jakieś Ferrari, dlatego teraz jeżdzi. Tylko problem polega na tym, że ja mu tłumacze ciągle, że mi nie zalezy na kasie, samochodzie i willi na całe województwo tylko na bliskości i wspieraniu się. Ostatnio popsuł mi się samochód i usłyszałam od niego " przepraszam ale nie jestem w stanie Ci pomóc" ale chyba bardziej od jazd wkurza mnie jego podejście. Uważa, że on jeżdzi bo musi a ja powinnam być wierna. Ostatnio sie pokłoculismy i napisał mi " skoro nie chcesz zadzwonić to wracam 14 więc czekaj" tak jakbym była jego własnością i mam robić co zechce on. Wczoraj tez sie pokłociliśmy i napisałam mu ze ja wytrzymałam 3 tygodnie a on na to a ja czekałem na Ciebie rok i mam nadzieje ze nie na darmo. To mnie doprowadziło do złości. Nie wiem co juz mam o nim myślec raz jest miły a 2 dnia nie wiadomo o co chodzi. Njagorsze jest to, że nie mam kogoś obok kto by mi pomogł wspierał fizycznie itd a jak mu napisałam tydzien temu, że obroniłam się ale jestem smutna bo nawet nie moge z nim dzielic tej radości to mi odpisał " jeszcze z niejedej rzeczy bedziesz się cieszyła" Nie wiem co mam myslec.
Wiesz Maju jakie ja widzę niebezpieczeństwa dla waszego związku? Wyliczę ci je po kolei.