To mój pierwszy w życiu post. Pragnę tym sposobem wymieniać myśli, doswiadczenia, podzielić pasjami, a może samej poznać ciekawe osoby, które mają też inne pasje.
Jestem przede wszystkim matką dorosłych już dzieci, ale praca zawodowa jest ważną częścią mojego życia. Praca sprawia mi przyjemność, jestem kreatywna, nie lubię czynności które się powtarzają, lubię nowe wyzwania. ..
W wolnym czasie lubię popracować nad swoja sylwetką (chodzę do klubu fittness), jestem osobą kontaktową, podobno wrażliwą społecznie, lubię mieć do czynienia z ludźmi inteligentnymi, nie lubię chamstwa, kłamstwa, agresji.
Moją pasją są podróże. Najchętniej zapakowałabym samochód i ruszyła przed siebie. Chyba jestem nietypową kobietą-kierowcą, bo lubie ostro jeździć, ale w granicach rozsądku, gdy warunki na to pozwalają. Jeżdże autem po tunningu, mam bardzo niestandardowy system audio wewnątrz auta (14 głośników+tuba w bagażniku). Więc jak widać lubie muzykę pop typu George Harrison, Craig Dawid, Elton John, Michael Jackson itp.
To tyle na początek, mam nadzieję że znajdę tu osoby o podobym temperamencie i zainteresowaniach, a może na tym forum ktoś mnie zarazi inną pasją.
Witaj Wow Podziwiam Cię, pozazdrościć takich pasji i oddania Robisz to co ja bardzo bym chciała kiedyś osiągnąć - lubisz swoją pracę, to jest najważniejsze jak dla mnie aby nie czuć się niespełnioną. W tym momencie nienawidzę swoich prac, ale tłumaczę sobie, że to tylko na zarobek i jak skończę wymarzone studia będę robić coś wartościowego i to co sprawi mi przyjemność
Bardzo mi się podoba, że jesteś kobietą spełnioną a zarazem ciągle się realizujesz, to bardzo mobilizuje innych bynajmniej mnie
Trzymaj tak dalej i bądź wzorem dla innych Myślę, że to Twoje Dzieci są z Ciebie dumne
Baw się dobrze na tym forum i miłego pisania Znajdziesz tu dużo interesujących osób, być może nawiążesz nowe przyjaźni
Pozdrawiam
witamy na forum!!
cieszymy się że do nas dołączyłaś