Rwa kulszowa w ciąży - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Rwa kulszowa w ciąży

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

1

Temat: Rwa kulszowa w ciąży

Dziewczyny czy ktoras z Was miala taki problem?
Obecnie koncze 35 t.c. rwa dopadla mnie na poczatku 34 tygodnia.
Bol zaczyna  sie nad lewym posladkiem,najgorzej boli ta kosc wlasnie w posladku az promieniuje na noge,pod kolano i czasem stopa.
Jestem unieruchomiona,bo ten stan nie pozwala mi przejsc 100 m. Jedynie jak leze to nie boli,choc w nocy budze sie nie raz z takim bolem w tylku jak by ktoss mi wiertlo wkrecal w kosc hmm nie dosc,ze trzeba spac na lewym boku to bol jest wlasnie w lewej stronie....

Znacie jakies sposoby na pozbycie sie tego? Czy tylko porod mnie wybawi? Boje sie,ze po porodzie tez nie bede mogla chodzic i wcale to nie przejdzie.

Masaz meza i zimny oklad nie pomaga...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Miałam i nic nie mogłam na to poradzić, nie raz traciłam czucie w nogach. Po porodzie powinno przejść tongue

Mama Alanka ur. 19.06.2012 r.
Zawsze będę pamiętać o tych utraconych, ukochanych... (*)

3

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Chyba niestety nie ma sposobu na to. Mówiłam o tym mojemu lekarzowi, ale powiedział tylko, że to normalne w ciąży i tyle... Mnie najczęściej bolało jak się dużo ruszałam, np. po sprzątaniu mieszkania, no i jak leżałam na plecach nawet przez chwilkę. Jak ograniczyłam ruch to przeszło.

4

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Kala a czemu śpisz tylko na lewym boku? 

Aż tak sie tym nie przejmuj. Ja praktycznie całą ciążę przespalam na prawym bo tak i mi i malemu bylo wygodniej.

Wiec nie musisz się tak męczyć na tym lewyn boku jak Cie rwa łapie (no chyba że masz jakieś wskazanie lekarskie)

5

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Jak sie klade na plecach to nie moge oddychac a na prawym chyba malemu nie pasuje , bo mnie ostro boksuje,zreszta tez ciezko sie oddycha. Po za tym ....naczytalam sie ,ze na lewym trzeba,wiec juz tak spie...

Mam nadzieje,ze mi to przejdzie po porodzie.
Siostra mi powiedziala dzis,ze chodze jak by mnie samochod potracil hmm

6

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

ojej współczuję też to przechodziłam , łzy w oczach miałam kiedy próbowałam obrócić się na bok albo wstać z łóżka , a chodziłam gorzej jak jakaś babcia z balkonikiem , niestety nie znalazłam na to żadnego sposobu ;/ dopiero poród rozwiązał problem. Musisz  to jakoś przecierpieć

Emilka 18.10.2011 :*:*
[*] Roksanka 18.10.2011" Zniknęłaś nam z oczu lecz nigdy z serca " [*]
Adaś  25.02.2014 ;*;* mój mały mężczyzna ;*

7

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Karla ale przeszlo Ci tak po prostu czy dostawalas jakies zastrzyki na to? Tez mialas taki bol w posladku?
Czy to ma jakis wplyw na porod sn?

8

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

zastrzyków nie dostawałam ból miałam w całej lewej nodze a zaczynał się na wysokości lewego biodra , my kobiety jesteśmy bardziej narażone na tego typu bóle ponieważ dziecko uciska na różne narządy , gdyby nie inne dolegliwości mogłabym rodzić naturalnie , ale żylaki krocza ,cholestaza  , krótki odstęp po pierwszej cc nie pozwalał na to ;/

Emilka 18.10.2011 :*:*
[*] Roksanka 18.10.2011" Zniknęłaś nam z oczu lecz nigdy z serca " [*]
Adaś  25.02.2014 ;*;* mój mały mężczyzna ;*
Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Ja od 8 tygodni borykam się z rwą kulszową. Ból jest nie do zniesienia, płacz i łzy.
A odporna jestem na ból i zmęczenie, bo kończyłam AWF.
Tam mieliśmy przechlapane....
Więc jeżeli któraś myśli o tym, że wysportowanym jest łatwiej to uwierzcie... nie jest sad
Tak samo jak poprzedniczka, po sprzątaniu mieszkania, czy częstym chodzeniu na prawą nogę stanąć nie mogę sad
Czekam do porodu...

Kacper - 09.09.2014 :*
Kolejne szczęście - 09.12.2016 :* Czekamy

10

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Ja dzis wieczorem plakalam w poduszke,lewa noga prawie bezwladna,bol od miednicy,jak by mi ktos miazdzyl kosci sad

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

kala - znam to uczucie sad

Kacper - 09.09.2014 :*
Kolejne szczęście - 09.12.2016 :* Czekamy

12

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Tylko u mnie to 36 t.c. a Ty dopiero 19... wspolczuje Ci tyle czasu z takim bolem.

13

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Ja miałam taki bol w prawym pośladku i to z początku ciąży i przeszlo mi po miesiącu. Teraz jestem w 29 tc i zaczynam odczuwać bol z lewej strony powyżej bioder. Mialam taki ostry piekący bol ze az do szpitala pojechałam, ale to normalny bol bo maluszek uciska i macica się powieksza wiec jedynie co mi lekarz powiedział to jakbym juz zbolu nie wytrzymala to paracetamol wziasc.

14

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

Mi powiedzial to samo. Naszczescie juz.nie boli tak codziennie,maly chyba inaczej sie ulozyl. Wiec zaczynam znow chodzic smile

15

Odp: Rwa kulszowa w ciąży

teraz mam jeszcze spokój, ale po pierwszej ciąży (na szczęście po, a nie w trakcie) to była masakra, bywało tak, że się ruszyć nie mogłam przez 2-3 dni, tylko na zmianę leżałam z termoforem na plecach albo mąż mnie smarował kremem rozgrzewającym hmm

Posty [ 16 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Rwa kulszowa w ciąży

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018