Jak wygląda sprawa z kredytem na mieszkanie? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Jak wygląda sprawa z kredytem na mieszkanie?

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 38 z 56 ]

Temat: Jak wygląda sprawa z kredytem na mieszkanie?

bardzo proszę o konkretne odpowiedzi tzn jak to wygląda gdy chcę wziąć kredyt na mieszkanie? jestem kompletnie zielona i nie wiem czy najpierw załatwiać w banku kredyt i gdy już go ewentualnie dostane to wówczas poszukać mieszkania,czy wcześniej mieć upatrzone już  lokum np w biurze nieruchomości i potem za ich pośrednictwem załatwiać kredyt? ile czasu to może wszystko trwać?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak wygląda sprawa z kredytem na mieszkanie?

najpierw lokum potem kredyt,tak mi wiadomo,większość moich znajomych tak robiła,co prawda nie wiem jak jest z nowymi mieszkaniami
ale w przypadku kupienia od kogoś,najpierw przychodzi jakiś tam rzeczoznawca  czy jak on tam sie nazywa i wycenia nieruchomość

3

Radzę najpierw pójść do kilku banków i sprawdzić zdolność kredytową.
Jeżeli takowa jest to poszukaj mieszkania. Podpisz umowę przedwstępną u notariusza i z nią do banku po kredyt.

4

Najpierw mieszkanie, potem kredyt. Nikt Ci nie da kredytu w ciemno.
Najlepiej sprawdź w kilku bankach jakie są wymagania (np. wkład własny), jaka jest prowizja banku, oprocentowanie itp - zobaczysz na jakie mieszkanie Cię stać i gdzie Ci się najbardziej opłaca wziąć kredyt. A wniosek kredytowy składasz mając chyba co najmniej umowę przedwstepną sprzedaży. Rozpatrzenie wniosku trwa minimum 4 tygodnie ale może więcej, zalezy jaką masz sytuację

Jak ja nienawidzę życia!

5