Poznałam kogoś i nie wiem na który związek postawić - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Poznałam kogoś i nie wiem na który związek postawić

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 34 ]

1

Temat: Poznałam kogoś i nie wiem na który związek postawić

Witajcie
Piszę tu ponieważ od pół roku borykam się z wielkim (przynajmniej dla mnie) problemem. Mam 22 lata, studiuję, pracuję i mam faceta od 5 lat. Jesteśmy dotartą parą. Nie ma awantur, każdy chodzi własnymi drogami, różni znajomi, różne imprezy, różne zainteresowania, tak naprawdę wspólnie tylko jadamy posiłki i mieszkamy. Przez większość wspólnego zycia liczył się dla mnie tylko on, wszysko ustawiałam pod niego, wybór szkoły,mieszkania, kłóciłam się z rodzicami, straciłam kontakt ze znajomymi, nie wychodziłam nigdzie. Na początku związku był draniem, ale wychowałam go sobie- troszczy się o mnie, liczy się tylko o moje szczęscie. Ważnym jest aby podkreślić iż jedynym mankamentem naszego związku jest sex... nigdy nie było "fajnie" przynajmniej dla mnie. Szybko kończy, brak gry wstępnej, kilka "dźgnięć" i po sprawie. Oboje pochodzimy z dość zamożnych rodzin.Był chodzącym ideałem aż do chwili kiedy zauważyłam jak patrzy na mnie kolega z uczelni... Co gorsza ja też tak na niego spojrzałam. Próbowałam z tym walczyć, chodziłam na inne zajęcia, uciekałam przed nim, unikałam go, ale nie mogłam przestać o nim myśleć...w końcu stało się. Uległam. Było baśniowo...wiem mogę się tu nazwać szmatą bo zdradziłam, ale najgorsze jest to że w ogóle tego nie żałuje. Zaczęliśmy spędzać ze sobą więcej czasu, poznawać, zakochałam się...jest przystojny,też zakochany, uwielbiam z nim spędza