Przyjaciel potrzeby od zaraz!!! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Przyjaciel potrzeby od zaraz!!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Przyjaciel potrzeby od zaraz!!!

Poszukuję osoby równie samotnej, pragnącej przyjaźni, wsparcia.

Zobacz podobne tematy :
Odp: Przyjaciel potrzeby od zaraz!!!

Witaj Karolino smile
Moze zacznij od napisania troszke o sobie, kim jestes, co cie tutaj sprowadza i z czym sobie nie radzisz. Zobaczysz, ze znajdzie sie na forum wiele przyjaznych duszyczek.
Pozdrawiam cieplutko smile

3 Ostatnio edytowany przez karollina_k (2013-01-18 19:38:12)

Więc, mam 20 lat, studiuję i pracuję. Sprowadza mnie tutaj potrzeba poznania kogoś, kto kiedyś będzie mógł powiedzieć że jesteśmy przyjaciółmi. Niestety w realnym świecie nie ma nikogo takiego. Nie radzę sobie sama ze sobą. Pragnę tylko, żeby ktoś mnie wysłuchał.

4

Serdecznie zapraszam do NET KAFEJKI U LOVE FOREVER, tam na pewno poczujesz się świetnie i na pewno nie będziesz samotna smile

betti67 napisał/a:

Serdecznie zapraszam do NET KAFEJKI U LOVE FOREVER, tam na pewno poczujesz się świetnie i na pewno nie będziesz samotna smile

Dobrze prawisz, koleżanko smile Alleluja!

Co studiujesz? Gdzie pracujesz?
Z czym sie zmagasz?
Slucham smile Wyrzuc z siebie wszystko i od razu zrobi ci sie lepiej smile

7 Ostatnio edytowany przez karollina_k (2013-01-18 19:56:16)

Zajrzałam na podaną kafejkę. Faktyczne bardzo pozytywna posty, ale to nie miejsce dla mnie.  Nie chcę Wam tam zakłócać sympatyczności moimi dołującymi problememi