Poszukuję osoby równie samotnej, pragnącej przyjaźni, wsparcia.
Witaj Karolino
Moze zacznij od napisania troszke o sobie, kim jestes, co cie tutaj sprowadza i z czym sobie nie radzisz. Zobaczysz, ze znajdzie sie na forum wiele przyjaznych duszyczek.
Pozdrawiam cieplutko
3 2013-01-18 19:36:44 Ostatnio edytowany przez karollina_k (2013-01-18 19:38:12)
Więc, mam 20 lat, studiuję i pracuję. Sprowadza mnie tutaj potrzeba poznania kogoś, kto kiedyś będzie mógł powiedzieć że jesteśmy przyjaciółmi. Niestety w realnym świecie nie ma nikogo takiego. Nie radzę sobie sama ze sobą. Pragnę tylko, żeby ktoś mnie wysłuchał.
Serdecznie zapraszam do NET KAFEJKI U LOVE FOREVER, tam na pewno poczujesz się świetnie i na pewno nie będziesz samotna
Serdecznie zapraszam do NET KAFEJKI U LOVE FOREVER, tam na pewno poczujesz się świetnie i na pewno nie będziesz samotna
Dobrze prawisz, koleżanko Alleluja!
Co studiujesz? Gdzie pracujesz?
Z czym sie zmagasz?
Slucham Wyrzuc z siebie wszystko i od razu zrobi ci sie lepiej
7 2013-01-18 19:49:33 Ostatnio edytowany przez karollina_k (2013-01-18 19:56:16)
Zajrzałam na podaną kafejkę. Faktyczne bardzo pozytywna posty, ale to nie miejsce dla mnie. Nie chcę Wam tam zakłócać sympatyczności moimi dołującymi problememi
Beautiful Nightmare dziękuję Ci za zainteresowanie. Studiuję finanse i rachunkowość. Zdecydowałam się na studia zaoczne żeby odciążyć rodziców finansowo. Początkowo tłumaczyłam sobie że jestem bardziej dojrzała od innych, że udowodnię przez to swoją samodzielność. Tymczasem pierwsze egzaminy już nie zaliczone. Po 8 godzinach pracy nie mam siły się uczyć. Patrząc na ludzi w moim wieku, których jedynym zmartwieniem poza naukom jest to, na ile alkoholu pieniędzy im staczy zazdroszczę im tej wolności i radości życia. Ja odkładam każdy grosz na czesne.
O ktoś mnie przylukał hi hi Powiem krótko" w jedności siła "
9 2013-01-18 20:02:47 Ostatnio edytowany przez Złośnica88 (2013-01-18 20:04:26)