Koleżanka z pracy i związek partnerski dlatego że sex ? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Koleżanka z pracy i związek partnerski dlatego że sex ?

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 38 z 102 ]

Temat: Koleżanka z pracy i związek partnerski dlatego że sex ?

na początku chcę pochwalić pomysł na forum, bardzo dobra sprawa !

Pracuję w wielkiej korporacji. Nasza firma zatrudnia kilka tysięcy ludzi na całym świecie, na wszystkich kontynentach mamy biura i filie. Ja pracuję od lutego 2010 roku, Monika pracuje od czerwca 2010 roku. Ja jestem rocznik 1985 ona jest rocznik 1987. W zasadzie z Moniką przez tych tyle lat tylko mijamy się na korytarzu, mówimy sobie "cześć". W ciągu tych 3 lat, w zasadzie rozmawiałem z Moniką trzy razy w sprawach służbowych, brakowało mi jakichś opracowań, które ona koordynowała, mamy w firmie takie 3 małe pokoiki do rozmawiania gdy rozmowa wymaga dłużej niż przysłowiowy kwadrans i w takim pokoiku gdzie jest stół i kilka krzeseł, sprzęt audio i ekran do wyświetlania rozmawialiśmy trzy razy i nic nie wskazywało na to, że ona coś do mnie czuje, ot suche sympatyczne rozmowy w biznesach. No i Niedawno wezwał mnie szef i mówi, że MUSZĘ jechać z Moniką do Arabii Saudyjskiej. Zrobiłem wielkie oczy. Dlatego, że ona jako kobieta nie może tam jechać sama, facet co zajmuje sie tym projektem z Saudyjczykami zagroził zwolnieniem sie, on do Arabów nie będzie jeździł, a najbardziej w temacie jest Monika a sama nie może jechac, a ja mam takie samo bardzo popularne nazwisko polskie nazwisko i możemy w świetle saudyjskiego prawa grać małżeństwo lub rodzeństwo. Przepisy religijno obyczajowe