Odstawienie tabletek. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Odstawienie tabletek.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

1

Temat: Odstawienie tabletek.

otóż odkąd dostałam okres, moje cykle były nieregularne ;] jakiś czas temu zaczełam brać tabletki, na jedne zareagowałam źle, ale musiałam dokonczyć opakowanie, potem brałam inne które też miały wiele wad, w koncu przy kolejnych tabletkach było ok. ale z pewnych powodów w zeszłym miesiącu je odstawiłam, moja ostatnia miesiączka zaczeła się 25 marca, teraz okres spoźnia mi sie 3 dni i nic go nie zapowiada.. tongue w poniedziałek 20 kwietnia robiłam test, ale wyszedł negatyw, czy zrobiłam go za wcześnie ? nie wiem juz sama..

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Odstawienie tabletek.

Czasami po odstawieniu tabletek zdarza się, że okres jest nieregularny. Cierpliwości moja droga. A jak masz jakieś wątpliwości to wybierz się do ginekologa.

3

Odp: Odstawienie tabletek.

tak jest,ze przy odstawieniu tabletek caly cykl sie rozreguluje i
trzeba czasu,zeby znow bym w miare regularny.Nie stresuj sie,skoro
nie jestes w ciazy,czekaj cierpliwie.

4

Odp: Odstawienie tabletek.

To normalne ze po odstawieniu tabletek okres jets neiregularny, i mozna naprawde na niego długo czekac
sama sie o tym przekonalam

porąbana jak łajno w tartaku
Odp: Odstawienie tabletek.

Dzień dobry smile
Chciałabym po 2 latach stosowania hormonalnej antykoncepcji odstawić ją ( spodowowane ucieczką samca big_smile). Muszę zrobić to w jakiś konkretny sposób, w odpowiednim miejscu cyklu itp., czy po prostu przestać brać?
Myślę, że poczekam na okres, a po nim, zostawię mój organizm zdany sam na siebie. Może tak być? smile

6

Odp: Odstawienie tabletek.

Najlepiej po prostu dokończ opakowanie i potem nie bierz następnego.

7

Odp: Odstawienie tabletek.

Ja właśnie odstawiłam tabletki smile. Teoretycznie nie powinnam tego robić bez powodu (samiec wink jest, a jakże), ale mój organizm się zaczął buntować przeciwko nim.  Ja brałam do końca opakowania. Gdybyś chciała odstawić w trakcie, to jedyne co się stanie to to, że wcześniej będziesz mieć krwawienie.

Odp: Odstawienie tabletek.

Dzięki. A muszę to koniecznie konsultować z ginekologiem, czy bez sensu?

9

Odp: Odstawienie tabletek.

Myślę, ze nie musisz się konsultowac z ginekologiem. Gdybyś jednak zauwazyła, ze coś ie dzieje niepokojącego to wtedy idź do lekarza.

10

Odp: Odstawienie tabletek.

jeżeli bierzesz tabletki z wlasnego wyboru to nie musisz... inaczej jakbys z zalecenia lekarza brala to powinnas powiadomic, ze chcesz odstawic... ja bralam pół roku zeby torbiel zlikwidowac i unormowac miesiaczke...

"Życie jest w kolorze, który ma twoja wyobraźnia"

11

Odp: Odstawienie tabletek.

a ile najdłużej można czekać na krwawienie po odstawieniu tabletek? Przestałam brać je miesiąc temu (a brałam przez 3 lata bez przerwy, ale teraz przerzucam się na plastry i muszę czekać na miesiączkę żeby zacząć je brać)  powinnam zacząć krwawienie ale już od 2 tygodni nic... niby wszystko wskazuje na pojawienie się go dostałam strasznych wyprysków na twarzy gdzie wcześniej tego nie miałam, czuję się fatalnie i nie wiem ile to jeszcze może potrwać...

12

Odp: Odstawienie tabletek.

Wiesz, ja kiedyś robiłam przerwę w tabletkach i też bardzo długo nie miałam miesiączki, miałam pryszcze na buzi, plecach, dekolcie, wypadały mi włosy. Wtedy dostałam od lekarza... znowu tabletki anty, niby miały pomóc. Teraz jestem drugi miesiąc bez tabletek, miesiączkę dostałam po 32 dniach. Pryszczy brak. Z tym że tym razem trafiłam na świetną lekarkę. Dostałam magnez z wit. B6 w dość dużych dawkach, brałam go od momentu odstawienia. Ponoć tak jest właśnie, że tabletki wyjaławiają organizm z magnezu i innych pierwiastków i przez to właśnie organizm ciężko się dostosowuje do funkcjonowania bez tabsów. Może więc po prostu pójdziesz do lekarza i zapytasz czy to aby nie przez brak magnezu?

13

Odp: Odstawienie tabletek.

Jeżeli chodzi o niedobór magnezu to przez ostatni długi czas mam z tym właśnie problem przy każdych wynikach mam go za mało mimo, że staram się łykać w tabletkach... no zobaczymy może to właśnie i przez to ...

14

Odp: Odstawienie tabletek.

Dziewczyny po 9 miesiesiacach odstawilam tabletki i miałam po niecałych 2 tych krwawienie z odstawienia. jednak krwawienie to miałam 22 marca i nadal okresu nie mam. Robilam kilka testowc iązowych i wynik byl negatywny. Czesto boli mnie posbrzusze tak jakbym miala dostac okres ale go nadal nie mam. Czy mam jeszcze czekac czy isc do ginekologa?

// Życie poświęcone innym, jest warte przeżycia. //

15

Odp: Odstawienie tabletek.

idź do lekarza to najlepsze co zrobisz, ja kiedyś po odstawieniu tabletek nie miałam 8 miesięcy okresu, tabletki na przywrócenie (luteina i temu podobne) nie pomagały i dostawałam bolesne zastrzyki w pupę.

Jeden przedszkolak mówi do drugiego:
- U mnie modlimy się przed każdym posiłkiem.
- U mnie nie. Moja mama bardzo dobrze gotuje.

16

Odp: Odstawienie tabletek.

Witam, potrzebuję porady kogos doświadczonego bardziej niz ja. Zacznę od tego, że moje cykle miesiączkowe od zawsze były nieregularne tzn okres dostawałam co 36-42 a nawet 50 dni. Nigdy mi to nie przeszkadzało, że nie wiedziałam w który konkretnie dzień przyjdzie @ bo wiedziałam ze i tak przyjdzie. No ale zaczęłam myśleć nad rozpoczęciem współżycia, poszłam do gin, badania, przepisała mi microgynon. Biorę go od podan 2 lat bez przerwy, ostatnio robiłam cytologię i wynik wyszedł zły z niewiadomych przyczyn i przepisała mi lebiotovaginum w globulkach no i za miesiąc powtórka cytologi. Zastanawiam się nad odstwawieniem tabletek, bo chce zwyczajniej od nich odpocząc no i męczy mnie to ciągłe latanie co 3 miesiące do gin po recepte której nie da bez badania. Mje pytanie jest teraz takie, czy jeżeli miałam wcześniej nieregularne cykle i teraz okazało by się że nie dostałabym okresu po odstawieniu tabletek to po jakim czasie musze iśc po luteinę? Czy np jesli nie dostałam okresu w ciągu 2 miesięcy po odstawieniu tabletek anty czy mam sama czekać az się @ pojawi, jak to jest? Aha i mam jeszcze pytanie czy to prawda, że może pojawić się trądzik? Ja nigdy nie miała problemu z trądzikiem a nie chciałabym teraz chodzic z pryszczami, równiez ni eprzytyłam, czy po odstawieniu przytyję?

Bo przecież nie musi kochać cię cały świat, czasem wystarczy tylko jedna osoba... smile

Posty [ 17 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Odstawienie tabletek.

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018