Problemy natury intymno-seksualnej - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Problemy natury intymno-seksualnej

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Problemy natury intymno-seksualnej

Mam do was użytkowniczek (ewentualnie waszych parterów) pytania natury intymno-seksualnej. Od około 4 lat biorę Pregabaline 600 mg na dobę, od roku Oriven 300 mg, i od tygodnia Solian 100 mg. Jak u was jest z libido, regularnością miesiączki i suchością pochwy w czasie stosowania Pregabaliny (Orivenu i Solianu) ? U mnie niestety okres znacznie się spóźnia (od tygodnia do trzech), libido jest bliskie zeru, a suchość pochwy jest znaczna i wynikające z niej problemy przy stosunku. Nie wiem czy to zasługa Pregabaliny czy powodu szukać gdzieś indziej? Mało tego pierwszy raz zdarzyło mi się nie kontrolowane popuszczenie moczu (3 dni po rozpoczęciu leczenia lekiem Solian). Czy może to być jakiś efekt uboczny stosowania tego leku? Innych leków nie biorę, leczę się tylko u lekarza psychiatry. Jak to z tym u Was jest?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Problemy natury intymno-seksualnej

Dość spore dawki...ta pregabalina to już w ogóle...rozumiem że to lekarze tyle przypisali? Konsultowałas to z kilkoma specjalistami? Sporo tego...

Ah, women. They make the highs higher and the lows more frequent.

Witaj na forum psycholi. Tu twoje problemy zyskają nowy wymiar.

3

Odp: Problemy natury intymno-seksualnej
Be. napisał/a:

Dość spore dawki...ta pregabalina to już w ogóle...rozumiem że to lekarze tyle przypisali? Konsultowałas to z kilkoma specjalistami? Sporo tego...

Oczywiście. W ciągu 4 lat byłam u 3 lekarzy. Podnosili dawki itd. Leczę się na zaburzenia lękowo-depresyjne, stąd te duże dawki.

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Problemy natury intymno-seksualnej

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021