Orgazm z pochwy od stosunku - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Orgazm z pochwy od stosunku

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1 Ostatnio edytowany przez Smerfetka3 (2021-12-06 23:06:31)

Temat: Orgazm z pochwy od stosunku

Zakładam ten wątek, ponieważ studiuję seksuologię i chciałabym dowiedzieć się paru rzeczy na temat orgazmu z pochwy od kobiet, które taki orgazm rzeczywiście przeżywają. Dla doprecyzowania chodzi mi o kobiety, które regularnie przeżywają orgazmy z pochwy od stosunku z mężczyzną bez dodatkowej stymulacji łechtaczki w trakcie stosunku. To będzie coś w rodzaju ankiety. Mam do Was kilka pytań. Chciałabym sprawdzić czy rodzaj masturbacji wpływa na orgazm z pochwy.
Dopuszalnych jest kilka odpowiedzi.

A więc zaczynamy smile
1. Czy miałaś orgazmy z masturbacji przed rozpoczęciem współżycia?

2. Jeśli tak to w jaki sposób miałaś orgazmy w wyniku masturbacji?
a) łechtaczkowo
b) pochwowo od palców
c) pochwowo wibrator
d) pochwowo jakiś przedmiot typu dildo, ogórek

3. W jakim wieku rozpoczęłaś współżycie z mężczyzną (penetracja)?

4. Czy było to regularne współżycie, czy np raz na tydzień?

5. Czy początkowo Twój partner doprowadzał Cię do orgazmu poprzez stymulację łechtaczki?

6. Czy od kiedy zaczęłaś współżyć zaprzestałaś masturbacji lub zmieniłaś jej rodzaj? Lub kiedykolwiek w trakcie współżycia z mężczyzną lub pomiędzy relacjami/związkami z mężczyznami zmieniłaś rodzaj masturbacji lub jej całkiem zaprzestałaś? Ile miałaś wtedy lat?

7. W jakim wieku przeżyłaś swój pierwszy orgazm z pochwy od stosunku z mężczyzną bez dodatkowej stymulacji łechtaczki w trakcie?