Pogorszenie w długotrwałym związku. Co robić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Pogorszenie w długotrwałym związku. Co robić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

1 Ostatnio edytowany przez BurritoMD (2021-07-15 12:32:33)

Temat: Pogorszenie w długotrwałym związku. Co robić?

Dzień dobry,

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość smile

Jesteśmy z dziewczyną w ponad 2.5-letnim związku. Oboje mamy 24 lata, ja studiuję medycynę, ona właśnie obroniła pracę dyplomową. Do tej pory układało się między nami fantastycznie. Wiadomo, że co jakiś czas się o coś sprzeczaliśmy, ale na dłuższą metę dogadywaliśmy się świetnie.

Niedawno mieliśmy natomiast mały kryzys - ja miałem ciężką sesję egzaminacyjną i po 8h dziennie musiałem siedzieć w książkach, ona pisała pracę dyplomową. Często się kłóciliśmy, nie mieliśmy czasu dla siebie. Okres ten niedawno się skończył, więc myślałem, że wszystko wróci między nami do normy (tak jak wcześniej po innych stresujących momentach).

Niestety sprawy mają się gorzej. Ona znalazła wakacyjną pracę, w której poznała wiele nowych ludzi, wpadła w wir nowych znajomości. Nawet po pracy ciężko jest ją odciągnąć od telefonu, na którym pisze z nowymi znajomymi. Nie okazuje mi czułości, zarówno psychicznej jak i fizycznej, mimo że staram się jak nigdy. Rozmawialiśmy o tym i powiedziała, że to pewnie przez stres i pracę tak ma. Jednocześnie mówi, że żałuje i nie wie skąd wynika ta zmiana. Nawet nasi znajomi zaczynają zauważać jej dziwne zachowanie.