Jestem ze swoim facetem około rok, Widzimy się co dziennie. Nie mieszkamy jeszcze razem.
Jesteśmy w miarę udaną parą, chociaż ostatnio chyba przez te restrykcje, wkradła się monotonia.
Ostatnio dom, praca, ponieważ pracuje więcej niż on 5 x tygodniu, natomiast on 2 x w tyg.
Jestem trochę zapracowana, bo dodatkowo studiuję zaocznie i przygotowuję pracę dyplomową.
także pon-pt praca, a week studia. Mało kiedy możemy spędzić razem wieczór, noc, ponieważ jakoś musimy przetrwać moje studia. Zazwyczaj w ciągu dnia widzimy się godz/dwie.
Mój facet do tego czasu to rozumiał i wspierał we wszystkim.
Teraz w tym tygodniu mieliśmy zgrzyt, nie kłótnię. Zbliżała się walka w TV i chciał ją bardzo obejrzeć. Mnie te tematy nie interesują.
także zgodziliśmy się, że pojedzie w SOBOTE do swojego brata i bratowej sam ( nad morze).
W piątek po pracy jak zwykle przyszłam do niego, by zjeść razem obiad, pogadać, a mój facet wypalił, że już dziś ( piątek) jedzie do brata- dzień wcześniej.
Bardziej obstawiałam, że wieczór może uda nam się wspólnie spędzić, bo ostatnio ciężko z tym było.
No ale mój facet sam podjął decyzję nie pytając mnie o zdanie. Chyba mam prawo się wypowiedzieć, skoro jesteśmy parą. Gdy zapytałam go, co będzie tam robić
od piątku, skoro walka w TV jest w nocy sob/ndz, to odpowiedział, że nie wie.
no cóż, życzyłam mu miłego weekendu i wyszłam.
Nie wiem, było mi przykro. Akurat znieśli obostrzenia, można było wyjść wieczorem do ogródka piwnego, a on mi taką "niespodziankę" wypalił.
Pojechał sam. Mało tego - od piątku popołudniu do dziś - niedzieli nawet się nie odezwał.
Zawsze staramy się razem ustalać takie decyzje, tym razem nie zapytał nawet mnie o zdanie.
Najgorsze jest to, że milczy.
Zwróciłam mu kiedyś uwagę, że nie umie rozmawiać, jeśli coś się stanie. Milczy, czeka aż problem się sam rozłoży po kościach. Tak jest też teraz.