wyjechał ot tak sobie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » wyjechał ot tak sobie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: wyjechał ot tak sobie

Jestem ze swoim facetem około rok, Widzimy się co dziennie. Nie mieszkamy jeszcze razem.
Jesteśmy w miarę udaną parą, chociaż ostatnio chyba przez te restrykcje, wkradła się monotonia.
Ostatnio dom, praca, ponieważ pracuje więcej niż on 5 x tygodniu, natomiast on 2 x w tyg.
Jestem trochę zapracowana, bo dodatkowo studiuję zaocznie i przygotowuję pracę dyplomową.
także pon-pt praca, a week studia.  Mało kiedy możemy spędzić razem wieczór, noc, ponieważ jakoś musimy przetrwać moje studia. Zazwyczaj w ciągu dnia widzimy się godz/dwie.
Mój facet do tego czasu to rozumiał i wspierał we wszystkim.

Teraz w tym tygodniu mieliśmy zgrzyt, nie kłótnię. Zbliżała się walka w TV i chciał ją bardzo obejrzeć. Mnie te tematy nie interesują.
także zgodziliśmy się, że pojedzie w SOBOTE do swojego brata i bratowej sam ( nad morze).
W piątek po pracy jak zwykle przyszłam do niego, by zjeść razem obiad, pogadać, a mój facet wypalił, że już dziś ( piątek) jedzie do brata- dzień wcześniej.
Bardziej obstawiałam, że wieczór może uda nam się wspólnie spędzić, bo ostatnio ciężko z tym było. 
No ale mój facet sam podjął decyzję nie pytając mnie o zdanie. Chyba mam prawo się wypowiedzieć, skoro jesteśmy parą. Gdy zapytałam go, co będzie tam robić
od piątku, skoro walka w TV jest w nocy sob/ndz, to odpowiedział,  że nie wie.
no cóż, życzyłam mu miłego weekendu i wyszłam.