depilacja ciała Medisana IPL 800 - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » depilacja ciała Medisana IPL 800

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: depilacja ciała Medisana IPL 800

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem tu nowa i też jestem nowa w stosowaniu depilacji IPL, używam MEDISANA IPL 800. No jeszcze nie używam bo dokładnie nie wiem jak mam za to się zabrać. Proszę o praktyczne porady. Wiem, ze przed zabiegiem muszę tradycyjnie ogolić miejsca poddawane zabiegowi, tylko czy golić bezpośrednie przed zabiegiem tak aby nie było żadnych włosków, czy np dzień lub dwa przed tak aby włoski zaczęły odrastać. Jak często stosować depilacje. czy po zabiegu gdy włoski zaczną odrastać trzeba je ponownie ogolić przed kolejnym zabiegiem czy nie.
Dziękuje dziewczyny z góry za wszystkie przydatne odpowiedzi i praktyczne porady.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: depilacja ciała Medisana IPL 800

Ja proponowałabym google smile albo instrukcję obsługi urządzenia.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

3

Aga1500 napisał/a:

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem tu nowa i też jestem nowa w stosowaniu depilacji IPL, używam MEDISANA IPL 800. No jeszcze nie używam bo dokładnie nie wiem jak mam za to się zabrać. Proszę o praktyczne porady. Wiem, ze przed zabiegiem muszę tradycyjnie ogolić miejsca poddawane zabiegowi, tylko czy golić bezpośrednie przed zabiegiem tak aby nie było żadnych włosków, czy np dzień lub dwa przed tak aby włoski zaczęły odrastać. Jak często stosować depilacje. czy po zabiegu gdy włoski zaczną odrastać trzeba je ponownie ogolić przed kolejnym zabiegiem czy nie.