Brzydule i brzydale łączmy się :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Brzydule i brzydale łączmy się :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Brzydule i brzydale łączmy się :)

Cześć wszystkim. Jestem Magda, mam 25 lat i mieszkam w Warszawie od urodzenia. Pracuję jako opiekunka pływalni (taka szefowa:) na woli, ale na razie wszystko zamknięte i siedzę w domu całymi dniami i staram się nie zapchać czipsami smile Nie wykluczam poznania kogoś ciekawego, ale nie nastawiam się jakoś specjalnie, oraz nie mam jakichś wymagań czy oczekiwań tutaj. Po prostu jestem i ''paczę'' smile Cierpię na problem małych ludzi, jako że mierzę całe porywające 148cm wzrostu i ratuję się platformami, obcasami gdy tylko mogę. To tyle z moich wad, reszta to same zalety smile Przez dłuższy czas byłam jedynie baczną czytelniczką tego forum, ale postanowiłam wyjść z cienia i założyłam konto, ponieważ mam zbyt wiele pytań na które świat musi odpowiedzieć smile Pomimo, że można znaleźć tu odpowiedzi chyba na wszystko co mnie nurtuje, to wciąż chciałabym, aby dyskusja była dla mnie bardziej osobista i spersonalizowana. Jako, że jestem singielką już od dłuższego czasu, jestem aktywna seksualnie i miejsce to traktuję jak moje centrum wsparcia duchowego, czy kompedium wiedzy opartej na doświadczeniach innych ludzi. Nie wiem co tu dalej pisać. Daję jedynie o sobie znać. Pozdrawiam wszystkich

Zobacz podobne tematy :
Odp: Brzydule i brzydale łączmy się :)