Różnica wieku - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Różnica wieku

Witam, mam 20 lat i studiuję...mam problem ze swoim partnerem który ma 28 lat. Głównie chodzi oto że ostatnio zebrało mu się na odwagę powiedzieć mi że pragnie założyć rodzinę wziąść ślub i mieć poukładane życie. Problem tkwi w tym że mówił to tak jakby chciał ode mnie odejść i zrobić to z kimś innym powiedzial że chce żebym skończyła studia i zrobiła karierę. Emocje były tak wielkie że po prostu pękłam i zaczęłam ryczeć jak dziecko. Ogólnie nie jestem jeszcze gotowa na tak duży krok w swoim życiu chciałabym skończyć studia A dopiero później myśleć poważnie o życiu.  Studia będą trwać jeszcze 3 lata i nie wiem co się w tym czasie wydarzy. Z drugiej strony wiem że w jego wieku ludzie myślą takimi kategoriami ale jesteśmy razem prawie 2 lata i wiedział że dopóki nie skończę studiów to raczej nie będę myśleć o założeniu rodziny. Ta sytuacja mnie przytłacza nie wiem co mam robić . Proszę o pomoc doświadczone osoby które dobrze znają życie i będą potrafiły mi pomóc rozwiązać problem.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Różnica wieku

Odpowiedź jest prosta. Nie rób niczego na siłę i wbrew sobie. Skoro nie chcesz teraz zakładać rodziny, to nie zakładaj.

3 Ostatnio edytowany przez jjbp (2020-12-16 10:12:17)

Ale czekaj to on wprost powiedział że chce się z Tobą rozstać?

4

Szkoda że się rozplakalaś. Trzeba było go wziąć za fraki i zapytać twardo o co mu chodzi. Jest starszy ale to nie znaczy że ma się nad Tobą wymądrzać. Nie on Ci będzie układał życie. 2 lata temu nie wiedział że jesteś 8 lat młodsza?