Zauroczenie w zajętej dziewczynie :( - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Zauroczenie w zajętej dziewczynie :(

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 61 ]

1

Temat: Zauroczenie w zajętej dziewczynie :(

Post dosyć długi, dlatego będę bardzo zadowolony jeśli poświęcisz trochę swojego czasu i przynajmniej go przeczytasz smile

Witam,
Od października 2019 roku jestem studentem pierwszego roku Uniwersytetu Warszawskiego i mniej więcej od tego momentu zaczął się mój nadal trwający problem. Otóż na spotkaniu integracyjnym studentów pierwszego roku mojego kierunku poznałem dziewczynę, która spodobała mi się po wymianie paru zdań. Była bardzo ładna, a poza tym sprawiała wrażenie inteligentnej i bardzo ogarniętej życiowo. Niestety w pewnym momencie wplotła do swojej wypowiedzi zdanie, że ma chłopaka, i w tym momencie coś mnie w środku zabolało. Nie miałem nigdy przedtem żadnej dziewczyny, szczerze mówiąc niewiele z tych, które spotykałem na swojej drodze przypadało mi do gustu. Tutaj natomiast, kiedy dosłownie po paru minutach zdałem sobie sprawę, że mam do czynienia z bardzo ciekawą dziewczyną okazuje się, że ma chłopaka, z którym jest już nieco ponad 4 lata. Załamka.

Pochodzi ona ze Szczecina, także ma relatywnie długą drogę do Warszawy. Stamtąd pochodzi również jej chłopak. Gdy się o tym dowiedziałem, po raz pierwszy zapaliła się we mnie iskra nadziei, że może uda mi się ją zdobyć (przepraszam za to słowo, wiem, że nie brzmi ono odpowiednio, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi; odbijanie komuś dziewczyny jest bardzo słabe, jednak moja sytuacja wygląda nieco inaczej).