Cześć, w tym tygodniu po kilku miesiącach znajomości 3-4 wraz z dziewczyną postanowiliśmy że będziemy razem.
Ona pracuje i studiuje, natomiast powtarza rok, bo studiuje inżynierię kwantową i nie poradziła sobie z kilkoma rzeczami ale dla niej to dobrze..
Pracuje w sklepie, ma różnie grafik,albo od 8 do 16 albo od 12/13 do 21 bo to różnie bo ona pracuje w sklepie odzieżowym w galerii.
Ja studiuję i prowadzę coś własnego ale małego.
Mam wrażenie, że popełniłem kilka błędów, chyba zbyt szybko w ostatnich 3-4 dniach dałem jej do zrozumienia że mi na niej zależy, ja też kiedyś zmagałem się z nerwicą lękową i lekkądepresją to mi mam wrażenie czasami daje znaki, bo mam czasami wrażenie, że jest mną mniej zainteresowana, może to tylko wrażenie, postanowiłem ją rozkochać w sobie i mniej jej pisać rzeczy o jakimś planowaniu - wiem że może w ciągu 3-4 dni lekko przesadziłem ale nie wiem, dawno nikogo już tak blisko nie miałem.
Wiem, że od 3 lat nikogo nie miała, powiem wprost, nie jest ona z Polski Widzę że jest cicha, spędziliśmy ostatnio troche czasu razem, w sobotę siedzieliśmy godzine, było kilka cmoków i trzymanie za rękę, ostatnio w środę byliśmy z 4,5h razem i spacerowaliśmy po mieście, rozmawialiśmy ze sobą, wtedy zapadłą decyzja że chcemy sie kierowac uczuciami a nie tym czy jest za szybko czy nie, mimo że znamy sie gdzieś od polowy/konca kwietnia.
Mamy trochę tematów razem, ale mam wrażenie, że jest z tych kobiet do których trzeba "wbić" się, bo miałem wcześniej inną dziewczyne przez prawie 2,5roku i to ona lubiła inicjatywe brać, znajdywała tematy, to ona robiła czesto pierwsze kroki, dlatego może mnie to wybiło teraz z rytmu i nie wiem co robić...