Pytanie jak w temacie, może wydać się głupie przecież gwałt to niechciany seks, a seks polega na penetracji pochwy, mężczyźni pochwy nie mają więc z czysto fizycznego punktu widzenia nie ma takiej możliwości a jednak czasem natknęłam się gdzieś że kobieta zgwałciła mężczyzne, to ja jestem taka głupia czy może to były fałszywe oskarżenia ???
Co za durne pytanie.
TAK. MOŻNA ZGWAŁCIĆ MĘŻCZYZNĘ.
Seks to nie tylko penetracja pochwy. Istnieje chociażby seks oralny.
Po za tym, dalej - wzwód może działać samoistnie, mimo, że mężczyzna nie chce/nie jest gotowy na stosunek.
Wiem, że mężczyzna może zgwałcić mężczyznę - penisem w odbyt albo oralnie to jest dla mnie jasne, mam wątpliwości w jaki sposób kobieta może to zrobić, i nie rozumiem jak mężczyzna może nie chcieć seksu i mieć wzwód. Nie mam jeszcze doświadczenia w seksie ale wydaje mi się, że jeśli mężczyzna ma wzwód to znaczy, że musi chcieć seksu, inaczej tego wzwodu nie ma.
Biologia się kłania. Wzwód powoduje nie tylko podniecenie seksualne.
5 2020-07-07 18:33:48 Ostatnio edytowany przez anita19l (2020-07-07 18:34:28)
Ok, jeśli to prawda to rzeczywiście można, nie wiedziałam tego. A tak z ciekawości, to co ten wzwód może spowodować oprócz podniecenia ?
Polecam zapoznanie się z literaturą co jest gwałtem i potem konkluzje czy dotyczy to tylko kobiet.
Obecnie mam inną, ważniejszą literaturę - nauka, ale jakoś nie chcę mi się wierzyć, żeby mężczyzna nie był podniecony mając wzwód, dopuszczam taką możliwość, że ktoś podnieci go na siłę, ale fakt faktem jest już wtedy podniecony i moim zdaniem nie można mówić o gwałcie wtedy. Ale to tylko moje zdanie.