Dylemat koronawirusowy i nieustanny stres o przyszłość. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Dylemat koronawirusowy i nieustanny stres o przyszłość.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Dylemat koronawirusowy i nieustanny stres o przyszłość.

Hej,
sytuacja wywołana przez pandemię w 90 procentach odmieniła moje życie. Straciłam pracę, zrezygnowałam też z wynajmu mieszkania ze względu na koszty. Studiuję w dużym mieście i przeprowadziłam się na małą wieś do rodziców. W domu rodzinnym jestem prawie 3 miesiące. Oprócz tego mam pracę dodatkową, którą szefowa umożliwiła mi wykonywać zdalnie bo wie jaką mam sytuację. Jednak ciągle pyta kiedy wrócę bo jest to praca, w której moja obecność też jest bardzo potrzebna. Jednak zarobki, które tam mam pozwoliłyby utrzymać mi się na "zero" jeśli wróciłabym do miasta i wynajęła mieszkanie. Ta praca to ok 3 h dziennie. Nie wiem czy tylko dla niej jest sens wracać. Z drugiej strony nie chcę jej tracić bo wiadomo jaka jest teraz sytuacja na rynku, więc nawet taka dodatkowa praca zawsze się przyda. No i gdyby nie ta praca to spokojnie zaczekałabym aż będzie więcej ofert i wróciła jak znajdę już etatową pracę. Pod koniec maja szefowa znów będzie mnie pytać o przewidywany powrót. Myślałam, że do tej pory się coś zmieni ale jest podobnie.