Mam dylemat - jaki kupić nowy telefon? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » W KRĘGU DOMOWEGO OGNISKA » Mam dylemat - jaki kupić nowy telefon?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: Mam dylemat - jaki kupić nowy telefon?

Pytanie pewnie nie raz się pojawia, ale problem w tym, że ja nie znam się na technice. Kilka lat temu kupiłam i phone 4s, bo był najlepszy i o głowę wyprzedzał technologiczne inne modele. Teraz niestety się popsuł a ja do końca wiem co kupić w zamian. Wybór jest ogromny, a technologią wszystkie do siebie podobne. Możecie coś podpowiedzieć?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Mam dylemat - jaki kupić nowy telefon?

Zależy ile masz na to funduszy. Jeśli Cię stać to kup iPhone SE. Technologicznie jest milion razy lepszy od 4s, a od razu poczujesz się jak w domu użytkując go. Jeśli masz ograniczone fundusze to szukaj jakichś androidów. Wszystko zależy do czego wykorzystujesz telefon. Jak głównie do rozmów to kluczowa jest bateria. Jak grasz to RAM i procesor. Jak robisz zdjęcia to aparat itp. Ogólnie to radzę popatrzeć sobie na serię telefonów marki XIAOMI REDMI. Za cenę 500-600zł można kupić całkiem sensowny sprzęt dla średnio wymagających użytkowników.

3

No właśnie słyszałam, że Xiaomi jest dość polecany. Ale modeli tego też jest sporo i nawet wrzucając kilka w komórkomat to ciężko jest się zdecydować. W każdym razie priorytetem jest dobry aparat. I tu pojawia się dylemat bo są modele które px mają tyle samo i tak na prawdę nie wiadomo do końca który kupić.

4