Pytanie pewnie nie raz się pojawia, ale problem w tym, że ja nie znam się na technice. Kilka lat temu kupiłam i phone 4s, bo był najlepszy i o głowę wyprzedzał technologiczne inne modele. Teraz niestety się popsuł a ja do końca wiem co kupić w zamian. Wybór jest ogromny, a technologią wszystkie do siebie podobne. Możecie coś podpowiedzieć?
Zależy ile masz na to funduszy. Jeśli Cię stać to kup iPhone SE. Technologicznie jest milion razy lepszy od 4s, a od razu poczujesz się jak w domu użytkując go. Jeśli masz ograniczone fundusze to szukaj jakichś androidów. Wszystko zależy do czego wykorzystujesz telefon. Jak głównie do rozmów to kluczowa jest bateria. Jak grasz to RAM i procesor. Jak robisz zdjęcia to aparat itp. Ogólnie to radzę popatrzeć sobie na serię telefonów marki XIAOMI REDMI. Za cenę 500-600zł można kupić całkiem sensowny sprzęt dla średnio wymagających użytkowników.
No właśnie słyszałam, że Xiaomi jest dość polecany. Ale modeli tego też jest sporo i nawet wrzucając kilka w komórkomat to ciężko jest się zdecydować. W każdym razie priorytetem jest dobry aparat. I tu pojawia się dylemat bo są modele które px mają tyle samo i tak na prawdę nie wiadomo do końca który kupić.
Podstawowe pytanie to jak bardzo przyzwyczailas sie do iPhone'a. iOS jest naprawde inny od Androida i jesli nie jestes pasjonatem techniki i technologii, to sugeruje sprawdzic na jakiego iPhone'a cie stac i po prostu kupic. Jak chcesz nowej przygody, to przejrzyj opinie klientow sklepow. Ja zawsze szukam na ceneo. Zawezam do przedzialu cenowego i szukam tego co zdaniem uzytkownikow jest najlepsze.