Moje uzależnienia i agresywny chłopak - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Moje uzależnienia i agresywny chłopak

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

1 Ostatnio edytowany przez olivkaxo (2020-04-02 16:00:05)

Temat: Moje uzależnienia i agresywny chłopak

Witam, mam 21 lat i studiuję, właśnie jestem w trakcie pisania pracy, do której coraz bardziej nie chce mi się podchodzić. 8 miesięcy temu zaczęłam spotykać się z chłopakiem. jest to związek a odległość, rozmawiamy codziennie przez telefon. Nie podobało mu się we mnie to, że palę, lub podpalam. Wiedziałam, że dla mnie to nie będzie większy problem, żeby nie palić na co dzień, więc powiedziałam, że postaram się z tym skończyć. Początki były ciężkie, zdarzyło mi się zapalić raz a dwa tygodnie czy podczas jakiejś kłótni. Problem w tym, że jego pytania o palenie, zaczęły po czasie powtarzać się codziennie. Bywało, że żeby się nie kłócić, po prostu skłamałam, po czym on wmawiał mi, że to moja wina, bo ja kłamie i jestem kłamczuchą, tłumaczyłam, że to nie dlatego, że chciałam kłamać, przecież się przyznałam, chodziło tylko o to, że nie chciało mi się słuchać kłótni. Po pewnym czasie zaczęłam bać mówić cię cokolwiek, bałam sie mówić, że się napiłam alkoholu, on oczywiście wywierał taki nacisk, że przyznałam się a o nazywał mnie kłamczuchą. 8 miesięcy związku to ciągłe kłótnie, przestałam palić - czepiał się o wszystko inne. Chciałam wyjść do kina, nie (tylko dlatego, że on jechał na następny dzień do szkoły, a ja miałam rozmawiać z nim przez telefon dłużej). Bywały również sytuacje zazdrości, ponieważ musiałam odbyć obowiązkowy wf, no i zapisałam się na zajęcia, n