Pociągają mnie dojrzałe kobiety - czy to źle? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Pociągają mnie dojrzałe kobiety - czy to źle?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Pociągają mnie dojrzałe kobiety - czy to źle?

Witam!

Wiem, że to forum kobiet, dlatego chciałbym poznać Wasze zdanie w mojej sprawie.
Teoretycznie jestem normalnym, młodym mężczyzną. Mam 27 lat, jestem po studiach, pracuję w zawodzie. Praca jest ok, finansowo też jest ok. Nie piję, nie palę. Teoretycznie dobry materiał na męża. Niestety chyba tylko teoretycznie. Od zawsze pociągały mnie kobiety starsze ode mnie. Myślałem, że z wiekiem to przejdzie, ale jest wręcz przeciwnie. Bardzo pociągają mnie dojrzałe kobiety, nie tylko fizycznie, ale i mentalnie. Będąc w związku z dziewczyną o 2 lata młodszą nadal fantazjowałem o kobietach dojrzałych i źle się z tym czułem. Zastanawiam się od jakiegoś czasu, czy to jest złe? Nigdy nie byłem w takiej relacji z dojrzałą kobietą, może więc warto spróbować? Tylko czy taka kobieta w ogóle będzie chciała wejść w jakąkolwiek relację z dużo młodszym mężczyzną? Jakie jest Wasze zdanie?
PS. Z góry zaznaczam, że nie chodzi o żaden sponsoring.

Dzięki za pomoc,
Piotr Paweł

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Pociągają mnie dojrzałe kobiety - czy to źle?